lady E

Alla inlägg den 11 september 2014

Av evelyn dahl - 11 september 2014 23:59

Hittade en av de få sovsäckarna vi har och ja hennes lilla syster har en så jag tänkte hon kan också få en :')
Första gången någon sin hon liksom är närheten av en sovsäck och hon kröp min kröp ut och låg då jag stängde igen den så underbar denna hund är<3

Av evelyn dahl - 11 september 2014 13:35

Dagens mat var köttbullar och potatis.
Sen fick Ellinore fixa mitt hår ja det blev ok men kommer nog inte fråga igen..
Sen fixade jag äntligen klart tigern och ska nu föröka rita smaug :')
Sen så var det på väg mot Örebro Svea och Ennie är med denna gång med och vi ska till Ikea sen. :)
Men nu är det vänta på psykologen.

Av evelyn dahl - 11 september 2014 10:29

Ja idag har jag jobbat mycket med denna tiger försökt få liksom så mycket verklig het som jag kunde. Lyckades bra men kommer ändå att ändra olika saker på den.

Av evelyn dahl - 11 september 2014 10:27

Ja titta så fint det är inte länge till det är helt läkt och jag kan äntligen cykla och gå med henne :')

Ovido - Quiz & Flashcards