lady E

Alla inlägg under november 2015

Av evelyn dahl - 16 november 2015 22:07

visst snö kan vara vackert och fått få ricktigt fina bilder på det! Men just nu är jag smått nere på allt i livet.. Känner mig inte motiverad till något.. Vill inte träffa några vill knappt var nära min familj kira och fländörs är undantag för de förstår mig och hjälper mig igenom det mer en min familj.. Planer på träning i snön har inte mycket hänt med har bara promenader hoppning och skutta i djup snö på Gärdet.. Kollat på en sele till kira men rädd att man ska få fel mått på den för läst att de som beställt ofta fått fel storlek på just den selen men vill ha en som är bra för kira då vi cyklar och inte en som kan skada henne på något vis.
Sedan så måste jag föröka hitta en praktik plast där jag trivs och inte känner mig osäker och rädd..
Visst jag känner Katarina men vill helst göra saker där jag är själv och slipper ha folk näta mig. Visst prata kan jag väll men när det är mycket folk får jag panik och kände mig så obekväm.. Då gånge jag var själv och ingen va ränta mig förutom då jag gick in och fick reda på det jag skulle göra.. Vill kunna komma ditt och få reda på vad jag ska göra och sedan var det klart inge! Göra allt själv och kunna känna mig bekväm med det! Vara själv och göra det jag skulle utan att känna mig i vägen.. Men få ställen där jag skulle vara bekväm finns ju.. :/
Ja vi får väll se hur allt bli i framtiden..

Av evelyn dahl - 16 november 2015 21:55

legat mesta delen i sängen som valigt men tur så gör inte mina ben lika ont som igår! Imorgon ät det habb och prata med Maria.. Sov lite kortare av vad jag brukar man somnade om ett par gånge under dagen! Tequila har sprnderat mycket tid med mig idag och gjorde äntligen rent kira öron!! Såg att det behövdes se om jag hinner ta tops och annat och bli av med det mesta som
Är i hennes öron för använde bara medlet idag som ska få allt skräp i örat att låstna och komma ut..
Kanske ska ta korna och pälsen mellan trampdynorna med!
Fixat minst 24 bilder på hela bilder idag.. Och små ritat lite faktiskt! *w*
Blev en så där bild och inte riktigt klar en så bilden slängde tag upp då den är klar! Vädret har varit mörkt och små blåsigt! Och nu till kvällen så regnade det då jag släppte ut hundarna! Hoppad på bättre väder i morgon.. Och sämre på onsdag hoppas på en jävla snö storm då så jag slipper åka på möte på habb här i Karlskoga! :/

[Bild]

Av evelyn dahl - 16 november 2015 00:05

varit en del förändring i huset med allt som flyttar runt och jag varit sjuk i mer en 2 veckor så jag kan förstå dom då de sover så här djupt! <3
Eller fländörs gjorde innan mamma kom in då jag tog bilderna xP

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:59

gammla bilder jag äntligen lykades fixa klart behöver nog börja fixa bilder igen även om det är skönt att slippa det faktiskt! Kunnat komma ikapp med många tv serier och mer nu då man tagit en paus från det men ja mapparna med bilder blir bara fler och fler!

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:51

kollat på ash vs evil dead tv serien iallafall 3 episoder vilket jag har blandad känslor av.. Den är både bra och dålig på samma gång den går som en brejodalbanna lixom! Lämnar lite saker efter sig man aldrig får förklaring på och ash var lite ny personlighet om man kollar hur han är i evil dead filmerna!
Men ja den är både rolig och skum som filmerna! :) dock gillar jag nog filmerna bättre kan vara för bättre effekter även om filmerna är grymt gammal! Och tv serier kan inte spendera lika mycket pengar som film för det kan göra att serien går långsamt och kan bli dålig osv.. Och ja filmer serier brukar ha några år imelan sig medan tv serier brukar vara långa säsonge och Max 1 år ifrån säsongerna! Men ja den är okej och kommer att fortsätta se på den :)
Sedan såg jag episod 3 av Hannibal säsong 3 och vill så se de andra episoderna!! :'(
Allt blir så intressant och man börjar se bandet i serien mellan alla karaktärer! :3
Åh vad jag längtar tills jag får se resten av säsongen! :)

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:38

idag så var allt fländörs riktigt mysig och busig på samma gång! Även om jag vaknat och mått bättre idag så spenderade jag mesta delen av dagen i sängen för när jag står upp börja rmina ben att skaka vilket är rätt äckligt att känna och har rätt ont i arm och ben muskler :/
Men fländörs fick mig på andra tankar! <3
Borstade honom lite och och fick leka lite med mina trasiga hörlurar.. Innan han somnade så sött brevid mig :')

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:31

tidagrn som var köpte mamma 2 tröjor åt mig och han aldrig fota dom då men nu då de blev tvättade kunnde jag ta kort på dom och fan vad mjuka de är! Lite tunna kanske men fucking mjuka *.*

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:28

ja det mesta hat flyttats men det är en hel del grejer som ligger som ligger överallt på toan i mitt rum i datarummet ute i köket och hallen... -.-
Men ja de sover böttre nu även om
Det är kallare i vardagsrumet pga kattlukan.. Och det är längre till toan så sover drömde bättre för det är mindre ljud! Dock gillar inte jag att bär de sitte ri det nya vardagsrumet och se på tv hör jag allt de ser på och det mesta de ser på tycker jag är skit! -.-

Ovido - Quiz & Flashcards