lady E

Alla inlägg den 29 november 2015

Av evelyn dahl - 29 november 2015 02:17

vaknade sent och blev att äta mat snabbt och Lasse dök upp pratade lite med honom om olika saker och sedan kom Linda! Så vi gick ut på en promenad i höst mörkret! XP
Var faktiskt skönt och vi fick ensam pratstund och behöver faktiskt bygga upp min kondition igen! När vi kom hem igen så satt vi hela kvällen på youtube! XD
Om jag ska var ärlig är det smått mitt liv ;)
Vissas roliga videor och pratade och sedan bjöd man på fika!
Hade det mysig med hundarna och fländörs sån fick vara tomte en stund! Han små sov och vi la en tomte luva på honom och han brydde sig inte!
Bett Lasse sy ett rottest halsband till honom så här till jul! Tänkte han kan ha på sig då jag fotat honom om snön kommer igen! ^^' ska föröka fixa en julklapp till kira! Ville ju köpa ett halsband koppel i ett men fick ej för mamma :(
Så blir nog ben eller bollar i julklapp till henne!
Kommer inte ha pengar till selen jag ville köpa heller :/
Blir nog att fixa den nästa år!
Hände inge mer till kvällen utan vi satt typ bara och skrattade åt olika videoklipp på youtube och pratade! Innan Linda åkte hem oh jag nu fixat allt till kvällen och senare idag! ;P
Blir att föröka sova och kanske fixa lite bilder snabbt! :P

Av evelyn dahl - 29 november 2015 02:03

kira och jag skulle jobba lite i skogen alla andra i familjen skulle komma hem sent och sedan åka iväg igen för det var ju black Friday!
Men när jag skulle ut började tequila skälla och ville med så det fick hon vilket jag ångrade snabbt! Hon ville med men hela vägen så bråkade hon stannade vägrade gå drog gick backlänges satte sig på vissa ställen och bara vägrade gå! uh var rätt arg och skrek en del på henne men kira fick fart på henne som tur var! Min fina tjej som hade lite för mycket energi och var busig! Körde lite med henne vid dammen medan tequila satt och tittade på! Kastade en del boll och sedan var det hemåt efter 30 min träning i full fart! På vägen hem gick tequila bättre tills vi mötte en granne som kom joggandes kira brydde sig inte utan tittade och gick vidare och tequila hon drog och gick baklänges igen.. -.-
Tur var man inte lång hemifrån så var bara att bita ihop och gå! Väll hema la sig tequila innan för dörren så man nästan snubblade över henne då man var i garaget! Kira la sig i mitt rum och där var hon nästan hela tiden efter promenaden!
Kan säga hon var nog trött efter allt träning och sökande efter bollen men lite bus och springade! :)

Av evelyn dahl - 29 november 2015 01:53

ber om ursäkt för dålig uppdatering igår glömde jag bort det har inte så stor lust heller mår inte super över allt mycket tankar är deppig och försöker göra livet bättre men det går inge bra så har haft svårt att uppdatera för känner mig trött och mycket hände rinte under mina dager längre... :/
Och i fredags var jag helt slut av någon anledning och somnade efter 01.00 sedan vaknade man vid 14.05 igår så blev inge att uppdatera då..
Har inte heller mycket att uppdatera om så blir dåligt med inlägg då!
Men ska föröka fixa upp något lite om
Igår och fredags!

Ovido - Quiz & Flashcards