lady E

Alla inlägg under november 2015

Av evelyn dahl - 9 november 2015 19:29

gör så ont att se henne så här orolig.. Hon vill vara så nära mig hon kan och ser på henne hur ledsen och rädd hon är över mig. Hon sover dåligt och vill knappt länna min sida.. Hon är för underbar en riktig vän och jag gör henne illa genom att vara sjuk och knappt orka något.. :(
Min fina kira önskar så jag aldrig kunnde bli sjuk.<3
Jag lovar att jag snart är frisk och vi ska ge oss ut på äventyr!<3

Av evelyn dahl - 9 november 2015 04:35

någon sover iallafall!
Hon måste vara så trött då hon är orolig för mig varje dag.. Får reda på av mamma att hon varit vid mig mesta delen av dagen hon ligger vid mig och är verkligen orolig. Vaknade med henne bakom mig och jag fick pussar av henne då jag sa hej. Önskar att jag kunnde vara frisk så hon slapp vara rädd och orolig för mig<3

Av evelyn dahl - 9 november 2015 04:30

knappt sovit pågrund av smärtorna så gjorde iårdning en smörgås och varm mjölk med citron honung i medan man ser på Hannibal och skinka på smörgåsen ångrade jag smått en bit i episoden xP
Smärtorna stannar som tur inte länge men fan vad ont de gör då de kommer vill skrika.. Men jag biter ihop och bara hoppas på att det ska gå över. Kommer knappt kunna sova denna vecka känner jag.. Vill ta en till tablet för smärtan men de är för faligt måste vänta minst 3 timmar..

Av evelyn dahl - 8 november 2015 22:08

Igår förlorade vi en av skräck historiens största karaktärer! Gunnar som spelade leatherface i Texas chainsaw massecre en av de största sträck film serien baserad på en verklig händelse! Tragisk att många underbara skådispelare och film skapare försvinner! Presis som wes craven kämpade Gunnar mot canser.. De kämpade båda länge och vi kommer aldrig att glömma de stor slagna verk ni skapat!
Den första Texas chainsaw messecre filmen är en av de läskigaste jag sett även om den är gammal har den allt som får en att bli rädd och när leatherface kommer fram i filmen och skricker hoppar man bara till! Ingen av de andra Texas chainsaw messecre har fått mig att vara rädd och motbjudand därför kommer Gunnar vara alltid vara en stor skådispelare för alla oss som älskar skräck film! Och må han vila i frid! <3

Av evelyn dahl - 8 november 2015 05:42

bilder jag tog då pappa höll på med grillen till kvällen..
Bildern visar allt hur många spenderar hösten ute och fiskar eller jagar och äter grillad korv ute i skogen sitter vid en brasa tillsammans :)
Visst det händer på sommarn med ofc men det är ofta på hösten många grillar ute i skogen skumt nog xP

Av evelyn dahl - 8 november 2015 05:33

Av evelyn dahl - 8 november 2015 05:31

hehe börjat med att ibland gör jag svartvita bilder men lite färg i länge sedan jag gjorde det och ville göra det igen även om bilderna blev lite fail för vissa ställen ser man färg där det både vara svartvit xP

Ovido - Quiz & Flashcards