lady E

Alla inlägg den 3 november 2015

Av evelyn dahl - 3 november 2015 23:49

känns som jag aldrig blir klar med dessa xD
För varje mep eller collab kan det finnas 5-30 videor och vissa kanske jag gillar låten i och får föröka hitta den för alla lägger inte låten de använder i sina videos. Jag var lika dan förut men fixat dit musiken på nästan alla mina videos nu måste föröka fixa de sista med ^^'
Hittat en hel del nya anime serier och hoppas att jag hinner se lite på noragami säsong 2.

Av evelyn dahl - 3 november 2015 22:55

blev en sen promenad idag med för pappa höll på med mat och vi handlade innan vi åkte hem.. Mamma hade träffat en kompis och pratat med henne så hon tog sin tid.. Kira gick fint fram och jag kände mig stolt! Bad henne ofta stanna eller att komma då vi väntad på pappa och tequila eller hon stod och luktade på något ställe. Kira hade annars inte hittat på riktigt bus idag bara varit i en gamal tom matlåda...
Tequila slapp ha på sig skor till kvällen för det var varmare en vanligt ute med lite regn. Inget man blev riktigt blöt av..

Av evelyn dahl - 3 november 2015 22:46

tisdag och alltså habb. Fick idag välja min sista dag som jag ska dit känns skumt att sluta gå där i början på nästa år. Visst jag har tyckt det varit jobbig att åka ditt ibland men behöver verkligen ha någon där som kan hjälpa mig och som jag vågar öppna mig själv för! Allt som hänt visat bevis på det som låter sjukt skumt och både glädje och tåtar har gått igeom det! Blev lite förvånad över att hon sa att vi snart ska sluta träffas. Blevit en så stor vana att åka dit träffa henne och prata ut om mitt liv och mina djupa känslor och hemligheter.. Varit där i så lång tid tror det är typ 1 år om inte mer.. Allt efter att jag bröt ihop och nästan gav upp allt.. Jag har inte sett att jag utvecklats mycket men alla andra säger att jag börjar gå åt rätt håll. Visst livet är väll okej men känns inge ljusare en förut..
Hoppas att allt är okej efter min sista gång och fortsätter vara okej.
Nästa vecka skulle det dock ej bli något jag ska ha helvetes vecka och koller ligga i min säng och må skit.. Hatar det om jag ska vara ärlig!

Av evelyn dahl - 3 november 2015 03:14

åh satt på youtube och såg 2 små trailer på en ny Alice i underlandet film och kände igen hur miljön var och skådispelaren man såg kort stund i trailern! Och kollade ofc upp det och ja Tim Burton har gjort en ny underbar film! Hans Alice i underlandet älskad den var så vacker och bra gjord visst udda verition av sagan men ändå så var karaktären han fixat till otroligt bra gjorda och älskad verkligen katten seriöst så jävla söt! Och sedan galna hatmakaren som Johnny Depp spelar :)
Ser verkligen fram imot att se han nya film :)
Älskar verkligen Tim Burtons filmer!

Av evelyn dahl - 3 november 2015 03:06

alla andra i familjen var på möte tur så va Lasse hemma hos oss så han kunnde hjälpa mig med hundarna :)
Var rätt mörkt ute då vi var ute och gick och kampdalen är lite läkig då det blir mörkt. Tequila fick ha på sig både täcke och skor för det var allt kallt ute då vi gick. Hon gick jätte fint i skorna men man hörde henne på lång väg. Jag fick fixa skorna på framfötterna 2 gånger så vi ska fixa ett band som ska gå över ryggen så dom att sitta kvar. :)
Kira flög fram och kanske var lite olydig på vägen hem för det kom folk och gick på vägen och hon började skälla på dom. Så klart man såg dom ju knappt man hörde bara stegen de tog och sedan när de pratade. Kira blev ju orolig och skällde säkert för att säga till. Hon är lite överbeskyddande när det gäller mig xP

Av evelyn dahl - 3 november 2015 02:59

kira fick gå på en kort promenad på asfalten idag gick till häst hagarna innan jag vände och mesta delen för där börjar det finnas massa andra hundar sedan gick man lite vid huset med henne! Kan säga det var fart på henne och hon tog sig fram med glada steg :)

Av evelyn dahl - 3 november 2015 02:55

Idag testade jag att göra double exposure bilder. Tycker de blev okej men de är ju inget mästerverk xD
Blev nöjd med vissa men det syns så väll att jag målade hela bakgrunden vit och sedan fixade lite så att de två bilderna blev som de blev :)
Ja man blir väll bättre ju mer man övar på det men jag kommer nog inte hinna göra något sånt här på ett tag xD
Ska ta och vila lite till från att fixa bilder som en galning har inte några planer på att jag ska åka och fota någon stans och vill verkligen hinna göra lite annat hemma och ofc på daton xP

Ovido - Quiz & Flashcards