lady E

Alla inlägg den 4 november 2015

Av evelyn dahl - 4 november 2015 17:57

vaknade upp vid 09.45 och sprang till toan ramlade på vägen dit och slog i mitt knä och vänster fot i både golv och dörren till toan. Blev att jag satt där ett tag och hostade och spydde up slem och hade ont i vänsterben. Kändes som min krop brann medan jag skulle gå ifrån toan till mitt rum och när jag tvättade händerna så gjorde det ont i lederna då det kalla vattnet kom imot mina händer.. Magsmätor kom efter jag spytt och fick kontakta mamma och säga att jag inte kunnde åka till sjukhuset och av misstag få andra att bli sjuka.. Speciellt om jag bara ska väga mig kolla hur mina mediciner påverkar mig och sedan prata så är det onödigt att gå dit med bakterier som kan andra att bli riktigt sjuka.
Kira och fländörs har legat vid mig hela tiden och varit oroliga.. Kira har ibland knuffat på mig eller slickat på min hand för att kolla så jag är okej.. Kan säga att jag allt är i smärta av febern som gör så mina leder svider. Fländörs har legat brevid mina fötter eller vid mitt huvud och varit mysig. Pappa och mamma har gett min Cola att dricka och is att lägga på min panna och så klart varit orolig för jag har spytt och sedan ser de ju att jag har ont.. Kommer nog inte uppdatera så mycket här nu då jag är sjuk hoppas så att jag mår bättre imorgon!

Av evelyn dahl - 4 november 2015 17:40

Såg man de senaste avsnitten av iallafall 2 anime serier man älskar! Blev lite tårar och glädje! Åh lite sur över att de inte fixat text till de senaste avsnitten :/
Men ja diabolik lovers har 6 episoder ute och det är 6 kvar att komma ut! Och hur vet jag det jo för att klockan går till 12 och det är en sån de visar episodernas numer i början av varje episod! :3
Noragami vet jag ej hur många episoder som ska komma för många serier har olika mycket episoder per säsong. En så länge är det 5 episoder ute snart 6 stycken. Ska kanske börja se på kameval läst en del Manga serien och den är super bra så anime serien lär ju också vara bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards