lady E

Alla inlägg den 17 november 2015

Av evelyn dahl - 17 november 2015 23:13

sett ett par mäniskor spela detta spelet och ville prova det visst det är kul och håller igång hjärnan men jag hittat alltid orden som det inte är först! :(
Orättvist ju! Kan hitta flera ord på samma banna men de flesta är alltid fel :/
Men det är ändå kul för det får en att känna sig smått smart xP

Av evelyn dahl - 17 november 2015 22:58

lite bilder på kira från då pappa och jag gick lång promenad med dom! Blev börja med bilderna och de blev faktiskt bra även om det var mörkt och jag stressade en del ^^

Av evelyn dahl - 17 november 2015 22:54

åt en kyckling hamburgare med ströbröd på eller liknade till mat idag vågar inte äta mycket nu då jag ska iväg på 2 möten imorgon.. Testade också ett par pepparkakor med choklad och det var allt grymt gott! :)
Satt i vardagsrumet ett tag med pappa och Ellinore innan man hade mys med fländörs! Han hoppade upp och la sig vid mig och somnade över min arm :')
Nu ligger han dock på sin kudde och det är nog väst eftersom jag kanske krossar honom om jag hade somnat!
Kira var glad bär jag kom hem men annars har hon mer varit ute i köket och vardagsrumet! Glad över att hon inte är super orolig och äntligen kan sova som hon ska och vara lungn dock var hon inte glad då jag klippte päls vid öronen och tassarna ska göra rent öronen då hon väll fått vila en stund då jag vet att det är obehagligt men det måste ändå götas så hon inte kliar sönder öronen och det luktar inte gott heller vill bara det bästa för henne även om hon inte ser det på så vis!<3

Av evelyn dahl - 17 november 2015 22:40

örebro idag jupp var okej känne mig lite yr i bilen men klarade mig igenom det. Berättade allt som hänt och att jag inte ens nu är bra. Pratade lite om olika minnen och hur det är hemma som valigt.. Pratade om hur allt kommer vara skumt då jag slutar gå där nästa år. Blev en del skratt också över vissa saker och sedan fick jag en lapp med de få gånger jag ska ditt vissa dagar hade tagist bort för hon var borta.
Efter allt så åkte man till kronhallen vid Österledskolan och handlade lite!
Små sov i bilen då mamma va Rick handlade var bara så trött och mina ben gör as ont.. Smörjer dom med hästlidiment och det hjälper till och från och orka ta smärttabletetna för muskle värk behöver dom till andra smärtor osv..

Ovido - Quiz & Flashcards