lady E

Alla inlägg den 9 november 2015

Av evelyn dahl - 9 november 2015 20:06

Fick fisk och potatis till mat lätt att äta av mamma.. 3 måltiden på hela dagen och var allt hungrig då jag fick det! Legat och sett på Hannibal så är nu på säsong 2 sett första episoden och serien börjar bli riktig bra :) stör mig dock på texten som ligger efter hela tiden.. -.- svårt att se på film/ tv seie om texten är efter eller före! Blir irriterad och tycker att man ska kunna ta bort den om man inte vill ha den! Fattar ändå vad de säger i tv serien så.. Fick glass av pappa efter att han hjälpt mig till min säng för jag nästan ramlade omkull i köket.. :/

Av evelyn dahl - 9 november 2015 19:29

gör så ont att se henne så här orolig.. Hon vill vara så nära mig hon kan och ser på henne hur ledsen och rädd hon är över mig. Hon sover dåligt och vill knappt länna min sida.. Hon är för underbar en riktig vän och jag gör henne illa genom att vara sjuk och knappt orka något.. :(
Min fina kira önskar så jag aldrig kunnde bli sjuk.<3
Jag lovar att jag snart är frisk och vi ska ge oss ut på äventyr!<3

Av evelyn dahl - 9 november 2015 04:35

någon sover iallafall!
Hon måste vara så trött då hon är orolig för mig varje dag.. Får reda på av mamma att hon varit vid mig mesta delen av dagen hon ligger vid mig och är verkligen orolig. Vaknade med henne bakom mig och jag fick pussar av henne då jag sa hej. Önskar att jag kunnde vara frisk så hon slapp vara rädd och orolig för mig<3

Av evelyn dahl - 9 november 2015 04:30

knappt sovit pågrund av smärtorna så gjorde iårdning en smörgås och varm mjölk med citron honung i medan man ser på Hannibal och skinka på smörgåsen ångrade jag smått en bit i episoden xP
Smärtorna stannar som tur inte länge men fan vad ont de gör då de kommer vill skrika.. Men jag biter ihop och bara hoppas på att det ska gå över. Kommer knappt kunna sova denna vecka känner jag.. Vill ta en till tablet för smärtan men de är för faligt måste vänta minst 3 timmar..

Ovido - Quiz & Flashcards