lady E

Alla inlägg under november 2015

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:36

min dag med kira har varit att hon vill inget annat en att vara nära mig!
Som jag älskar henne går inte att beskriva vad hon betyder för mig<3

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:27

blev att vila lite efte roman duschat. Kira var vid mig hela tiden låg och väntade på mig utanför och när jag la mig i sängen var hon brevid mig på en gång<3
Tequila fick också ligga i sängen även om madrasserna på golvet är mjukare och tar inte så mycket på henne så vill hon ligga i sängen. Tog ett äpple och det jag inte ville ha fick hundarna dela på vilket de blev grymt glada över!<3

<3

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:15

tequila efter gårdagens promenad i regnet <3
Blev att torka henne innan hon fick en filt över sig så hon skulle bli varm!
Tequila är både gammal och har dålig päls för vintern så hon fryser för minsta lilla.. Därför måste man lägga fint och värma upp henne.

Av evelyn dahl - 12 november 2015 07:14

igår var det så fint ute solen sken och det var lite varmare ute och till kvällen var himlen full med vackra stjärnor! Det är nog det jag gillar med hösten och vintern att man kan se stjärnorna så klart på kvällen! :)
Det är så vackert! Sedan behöver man ju inte ha rullgardinen helt nere under kvällen heller för det är så mörkt ute!
Tyvärr så regnar det idag och man har fått torkat 3 djur idag.. Fländörs var allt en blöt katt och var rätt duktig då jag torkade honom! Kira och tequilas mage,tassar,ben och sist huvud fick jag torka för det täcker tyvärr inte täckena de har på sig då det regnar!

Av evelyn dahl - 12 november 2015 07:10

Bad mamma om en dricka så jag hade vätska vid mig hela tiden så jag slipper springa och kanske ramla omkull för min dåliga balans.. Och så köpte hon också toffifee till mig! Dock så åt jag upp den rätt fort xP
Det var bara så gott! :3
Typiskt mig som är en lite godis råtta då det gäller choklad! :)

Av evelyn dahl - 12 november 2015 07:06

Av evelyn dahl - 12 november 2015 07:02

då har man börjat se på säsong 3 av hannibal! dock har bara swefilmer 3 episoder en så länge.
Men slutet på säsong 2 var allt ett jävla blodigt slut! Man blev typ bara va!? vänta!? eh??
Också glad att texten inte ät före eller efter utan den är där den ska vara!
Så Skipper nu störa mig på det! :)

Av evelyn dahl - 12 november 2015 06:44

mådde lite dåligare idag smärtorna var hemska och förs något grymt! Låg i fliströja och hoppades på att bli varm. Kira är orolig igen och kopplad enig inte av så mycket igår. När jag var vaken så låg hon inte avslappnad som hon brukar utan spänd och minsta ljud kollade hon upp ovh flyttade jag på mig så höll hon koll fick jag ont började hon komma närmare och pussa på mig <3
Önskar du inte behövde se mig ha så här ont<3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards