lady E

Alla inlägg den 10 november 2015

Av evelyn dahl - 10 november 2015 04:43

såg idag då man skulle fixa upp bilder man man la aldrig ut dom.. Såg man också att det är 1 år sedan den där plast biten gick in i mitt ben.. Den dagen hatade jag för det var så jobbigt.. Efter det blev jag så dålig och inte ens återhämtat mig helt en.. UH hatar det allt kan ju bara fortsätta kämpa och se hur allt går framåt!

Av evelyn dahl - 10 november 2015 04:39

haha tack vare att man såg en video med ett sånt här date spel är man inne i det igen xD
Men skaffade mig faktiskt amnesia vilket jag både läst många fan art manga och sett anime serien! Är inte lika kärlek story på det mer en tjej som försöker få tillbaka sitt minne! Sedan köpte jag inte appen så kan inte spela hela spelet :/
Men har 2 värdar kvar sedan försvinner nog appen för den tar ju plats xP
Kan ju testa ett nytt för såg en del jag aldrig spelat och de kan vara rätt roliga beroende på vilka du väljer och sedan ditt svar du ger dom xD

Ovido - Quiz & Flashcards