lady E

Alla inlägg den 19 november 2015

Av evelyn dahl - 19 november 2015 12:00

slängd ut dåliga äpplen och annat men ett äpple var rätt fint men inte ett äpple som smakar som jag vill så kira fick den istället och nog allt tyckte hon det var gott :)

Av evelyn dahl - 19 november 2015 11:58

kira hoppade omkring i hundgården och var jätte lycklig! Fick gå ut själv en stund och kolla lite här och där på gårn.. Snön är rätt blöt så tror inte den kommer vara kvar så där länge heller..

Av evelyn dahl - 19 november 2015 03:36

fick äntligen gå på promenad med kira<3 något hon var super glad över även om hon fick arbeta med sånt pappa inte brukar be henne göra.
Gå fint stanna sitta och sedan få öka takten och inte lukta lika mycket som hon annars får och blev otroligt stolt nästan 3 veckor sedan jag körde något med henne och hon gjorde allt jag bad henne om så stolt över min tjej!

Av evelyn dahl - 19 november 2015 03:26

blev att handla innan man åkte hem och fick en del gott av mamma och välja mat och fan vad jag åt när maten var klar!! Ska ju inte iväg på något imorgon så kan då äta som jag ska utan att vara rädd att spy eller bli närvös! Fixade också medicin för de började ta slut! Så blev lite mindre pengar till kiras sele :/
Man nu kommer jag kunna sova som jag ska och inte ha smätor och äta de mediciner som ska få mig må bra! :3

Av evelyn dahl - 19 november 2015 03:10

sjukhuset idag och var på habb hade två möten och det första var okej det andra fick jag dock visa vad jag ville och hatad verkligen varje minut av det satt och skaka och ville bara bort men jag är nu 18 och även om jag fick lämna rummet satt jag kvar och tack vara alla motivation låtar jag har på min mp 5 lyssna på vad de stora sport stjärnorna säger får en att gå framåt och våga mer.. Känns enig oftast knuffad av de nya på mötet och och fick då tala till lite hårdare började nästan att gråta över det kännde mig inte trygg för 5 min och känslan då alla satt och tittade på mig hela tiden och att de skulle ta i hand med mig var grymt obehagligt.. Men jag var tvungen att vissa att jag har lite hud på näsan och inte tar vad som helst! Framtid är viktig och Maria har gett mig bra förslag som jag tänker ta användning för då jag har hennes hjälp och stöd vid mig! Efter mötet var jag slut inte ätit på flera timmar mer en hel dag för åt en hamburgare och 4 pepparkakor igår och sedan åt jag inte igen för en vid 18.00 fick så klar berätta om mitt liv och mina svårigheter samt vad jag inte gillar osv! Habb var på min sida och kommer ha fler möten om framtid osv framöver efter jul!

Av evelyn dahl - 19 november 2015 02:58

efter jag tvättade dom och stog bort lite av allt smuts i öronen på kira har hon varit bättre mindre kliande och det låter inte längre som vätska i öronen. Hon har minska på att skaka på huvudet! Ska tvätta det i morgon igen. Och vi har varit till vetrinären med det och de sa att det är någon slags öron svamp som ofta hundar med hängande öron får och kira har haft problem med öronen sedna hon var valp. Bamse har också problem med öronen dock inte lika mycket så det ligger i släkten på hennes mammas sida vad jag fått höra av uppfödaren!

Ovido - Quiz & Flashcards