lady E

Alla inlägg den 15 november 2015

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:59

gammla bilder jag äntligen lykades fixa klart behöver nog börja fixa bilder igen även om det är skönt att slippa det faktiskt! Kunnat komma ikapp med många tv serier och mer nu då man tagit en paus från det men ja mapparna med bilder blir bara fler och fler!

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:51

kollat på ash vs evil dead tv serien iallafall 3 episoder vilket jag har blandad känslor av.. Den är både bra och dålig på samma gång den går som en brejodalbanna lixom! Lämnar lite saker efter sig man aldrig får förklaring på och ash var lite ny personlighet om man kollar hur han är i evil dead filmerna!
Men ja den är både rolig och skum som filmerna! :) dock gillar jag nog filmerna bättre kan vara för bättre effekter även om filmerna är grymt gammal! Och tv serier kan inte spendera lika mycket pengar som film för det kan göra att serien går långsamt och kan bli dålig osv.. Och ja filmer serier brukar ha några år imelan sig medan tv serier brukar vara långa säsonge och Max 1 år ifrån säsongerna! Men ja den är okej och kommer att fortsätta se på den :)
Sedan såg jag episod 3 av Hannibal säsong 3 och vill så se de andra episoderna!! :'(
Allt blir så intressant och man börjar se bandet i serien mellan alla karaktärer! :3
Åh vad jag längtar tills jag får se resten av säsongen! :)

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:38

idag så var allt fländörs riktigt mysig och busig på samma gång! Även om jag vaknat och mått bättre idag så spenderade jag mesta delen av dagen i sängen för när jag står upp börja rmina ben att skaka vilket är rätt äckligt att känna och har rätt ont i arm och ben muskler :/
Men fländörs fick mig på andra tankar! <3
Borstade honom lite och och fick leka lite med mina trasiga hörlurar.. Innan han somnade så sött brevid mig :')

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:31

tidagrn som var köpte mamma 2 tröjor åt mig och han aldrig fota dom då men nu då de blev tvättade kunnde jag ta kort på dom och fan vad mjuka de är! Lite tunna kanske men fucking mjuka *.*

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:28

ja det mesta hat flyttats men det är en hel del grejer som ligger som ligger överallt på toan i mitt rum i datarummet ute i köket och hallen... -.-
Men ja de sover böttre nu även om
Det är kallare i vardagsrumet pga kattlukan.. Och det är längre till toan så sover drömde bättre för det är mindre ljud! Dock gillar inte jag att bär de sitte ri det nya vardagsrumet och se på tv hör jag allt de ser på och det mesta de ser på tycker jag är skit! -.-

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:18

Vakt hund ja det kan hon allt vara ibland vare sig jag vill det eller inte!<3

Av evelyn dahl - 15 november 2015 06:37

inte sett det sista avsnittet de har på Hannibal på swefilmer men såg dock lite på the flash idag vilket var rätt härligt! Vill fortfarande att dom fixar den nya säsongen av arrow och mer episoder av the big Bang theory säsong 9 vill liksom veta vad som händer!!! ;_; och inte hittat några andra bra sidor som inte kostat pengar att se om på :/
Också små fixat med bilder igen för har fått lite meddelande på fb om att de vill se nya bilder ^^' visst har 2 jag ska föröka ta mig till och fota då jag blir frisk igen och hoppas det blir snart för ja det var någon månad sedan jag lovade dom :/

Ovido - Quiz & Flashcards