lady E

Alla inlägg den 20 november 2015

Av evelyn dahl - 20 november 2015 03:08

idag skulle det bli korv så var lite närvös för gillar inte all slags korv men mamma var grymt snäll och gjorde kokt falukorv kan säga att jag åt en hel den xP
Sedan så fixade pappa nya däck på bilarna pga snön och åkte sedan iväg och tankade så jag fick vakta brasan och slänga in ny ved och mera! Älskar att sitta vid brasan brukade sova framför den då jag var mindre var så varmt och ljudet av brasan var lungnare på något vis xP kan säga att tequila sover vid den och njuter dock snubblat man över henne så hon kan ju föröka lägga sig mer mot vägen så man slipper ramla om kul >_>
Kira är inte super glad över brasan det blir varmt inne och hon stannar mesta delen i mitt rum då den är tänd för i mitt rum blir det aldrig varmt med hjälp av brasan :/

Av evelyn dahl - 20 november 2015 03:03

kira var allt pigg och glad på dagens kvälls promenad! Blev små springa med henne xD pappa höll på och fjanta sig lite vilket fick hundarna att bli busiga och hoppa lite och annat och kira behövde busa av sig lite energi! Hoppad jag kan gå på en efter promenad i morgon med henne! Hoppad jag vaknar en bra tid och har väder :)

Av evelyn dahl - 20 november 2015 01:01

avundsjuk kira hade man allt då kira fick en stund med mig la hon sig i min mina knä och ville inte att jag skulle gå :') och till kvällen då man vaktade brasan så var hon brevid mig och knuffade och ville ha uppmärksamhet!<3 hon fick följa me dock hämta posten och hon hade allt fart! Inge hoppade som tur var då jag höll i posten och hon satt på vägen in till oss och väntade på min singnal! Tequila var svår att få ut då det snöade och var blött ute och det tycker hon inte om! Så legat inne och tagit upp min säng har hon gjort!

Av evelyn dahl - 20 november 2015 00:54

har gjort en del då man vaknade vid 09.46 tvättat 2 maskiner och hängt upp dom vattnat blommor och sedan hämtade man posten släppte ut hundarna och sedan tvättade man kiras öron med mera! Då man kom in i rummet i små stunder var fländörs överallt på golvet vid daton och ibland på sin kudde :') blev att mysa lite med honom medan man väntade på att tvätten skulle bli klar! <3
Till kvällen skulle han allt vara vid mig hela tiden gick jag iväg kommhem springade efter! :') blev att mysa med honom och sedan föröka hålla koll på maten och annat vilket inte var lätt med honom springandes imelan dom så man höll på att ramla! Xp

Ovido - Quiz & Flashcards