lady E

Alla inlägg under november 2015

Av evelyn dahl - 15 november 2015 23:18

Vakt hund ja det kan hon allt vara ibland vare sig jag vill det eller inte!<3

Av evelyn dahl - 15 november 2015 06:37

inte sett det sista avsnittet de har på Hannibal på swefilmer men såg dock lite på the flash idag vilket var rätt härligt! Vill fortfarande att dom fixar den nya säsongen av arrow och mer episoder av the big Bang theory säsong 9 vill liksom veta vad som händer!!! ;_; och inte hittat några andra bra sidor som inte kostat pengar att se om på :/
Också små fixat med bilder igen för har fått lite meddelande på fb om att de vill se nya bilder ^^' visst har 2 jag ska föröka ta mig till och fota då jag blir frisk igen och hoppas det blir snart för ja det var någon månad sedan jag lovade dom :/

Av evelyn dahl - 15 november 2015 06:31

man sov nästan hela dagen vaknade få gånger och höll på att spy och då man klev up ur sängen skakade benen och huvudet snurrade.. Men jag lyckades ta mig till Lasse tack vare mamma och pappas hjälp.. Vi var dit bjudna på mat och åt iallafall något! Förrätten åt jag tyvärr inte för det var avokado med räkor,majonnäs,dill och citron gillar bara räkorna och majonäsen men allt tillsammans nej tack allt jag ju blandat så stod över.. Varmrätten var älgkött och klyftpotatis vilket jag gillade! :) lite torrt kanske men ändå gott! Han hade gjort egen sötsur sås men tyvärr var den inte som jag önskade! Efterrätten var nog en muffins med jordgubbssylt i och sedan hade man någon sås över grädden och sidan fanns ananas åt inget av annansen för den var titt tragiskt nog :/ vi hade det mysigt och roligt och när vi åkte hem var det kaos mamma och pappa flyttade sitt rum till dit vårat vardagsrum var! Kan förstå dom då de aldrig får sova av sina anledningar. Kommer dock vara skumt att ha vardagsrumet vid toan.. Och tycker de kunnde städat i tvättstugan eller datarummet istället!
De slängde in en del i mitt rum och mycket som är deras ligger kvar.. -.-
Gav också fländörs mat då jag kom in i rummet för kira gillar att äta upp hans mat få vi inte är hemma så får ställa upp allt som ät ätbart där hon inte får tag på det! Och ja vi har försökt träna bort det men som hon blev matad som liten så är hon rent beroende av mat tyvärr :/
Kira blev glad att se mig igen och hoppade på mig så jag la mig be tid mitt rum slog mig som tur var inte! Och fick allt en del pussar och vända bort huvudet fick jag ej xD sendan låg man i sängen resten av kvällen för man mådde ju inte så där super! :/
Läste lite bloggar såg lite på youtube och somnade sedan.. Och vaknade vid 03.12 ungefär och varit vaknar sedan dess.. Se om man kan sova lite till eller mer hoppas att man kan!

Av evelyn dahl - 14 november 2015 04:00

varit en skum dag för mig jag somnade nog vid 01.34 och vaknade vid 08.23 men ändå så var jag vaken små stunden och somnade sedan om och vaknade och igen somnade om.. Fick i mig frukost som var två smörgåsar sedan när maten var klar hemma åt jag tacos satt vid bordet då och hade lite små ont i magen och huvudet men satt kvar! Efter det kom mamma med chokladmousse och så hade hon köpt ostbågar och dricka till mig! Åt också kladdkaka med grädde innan man borstade tänderna xD
Vädret vad jag sett har varit regn under dagen mörkt var det med kanske därför jag var så trött. Kira har nog sovit en del med.. Fländörs vet jag har sovit nästan hela dagen för han har legat brevid mig på hans kudde och sedan på datastolen! ^^ vaknade också upp med tequila vid mig så hon har nog varit den som hållit koll på mig.

Av evelyn dahl - 14 november 2015 03:51

kan inte sova även om jag vill :(
Så ligger och kollat på fan art och hittade ett par från Hannibal och fucking kolla på dom!! Vill också kunna förlägga och rita så där snyggt! :'(
Visst jag ritar väll okej men jag suger på att färglägga och jag är bara duktig då det gäller bläck eller blyetspenna rita med dator går inte bra och med pänsel eller krita suger jag med på ^^' hehe antar väll att jag får börja öva då jag får tillbacka flytet och inspirationen för att rita! ^^'

Av evelyn dahl - 14 november 2015 03:47

fixat dit en länk till låtarna jag använt till mina videor! Dock blev en sång borttagen av någon anledning från 1 av mina videor och en annan har den jag lånat audion av tagit bort sitt videoklipp med den mashup låten :(
Man ja nu finns ialla fall en länk till låtarna på alla videor där det finns musik du inte lägger ditt via själva youtube eller video appen jag hade i mobilen som jag glömt namnet på då den försvann en dag från mina appar :/

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:44

när Ellinore kom hem lagade hon Nuggets och pommes sedan så såg hon på insidious 3 medan jag såg på Hannibal crack på youtube! Efter det kom mamma hem vi pratade Lite och sedan råkade jag somna ^^' blev väckt sednare och fick lite mat men ville inte ha mos så tog de få Nuggets kvar från tidigare under dagen till mat med kebab xP
Kira var lite vakt hund efter Ellinore kom hem låg och kollad ut genom fönstret nästan hela tiden xD

Ovido - Quiz & Flashcards