lady E

Alla inlägg den 27 november 2015

Av evelyn dahl - 27 november 2015 03:52

dog smått när jag såg bilderna på denna häst! Kolla bara så vacker!
Man bara jag vill ha typ xP
Gillar hästar med långa manar dock kanske inte för långa de ska ju kunna gå och se tycker jag ;)

Av evelyn dahl - 27 november 2015 03:47

lovade ju kira att få träna lite och det fick hon! Var allt fart på henne då vi började gå! Tänkte vi skulle möta upp med pappa men han kom hem senare en vanligt tur så väntade vi inte på honom så länge utan valde att gå hem! Skrämde rådjur som man såg för sent och kira blev lite vakthund och små skällde men lugnare sig snappat då hon såg ett rådjur hoppa öve vägen. Och me lugnare menar jag inte lika mycket skälla och spänd! Annars gick hon grymt fint drog inte jag gick med kopplet i 1 hand vilket jag trodde jag inte skulle klara idag för hon hade så mycket energi! Men inge problem att stanna eller liknade! :') på vägen hem fick jag dock ett problem någon med en troligtvis trasig barnvagn som den lät gick bakom oss och kira gillade inte ljudet av barnvagnen gjorde inte det själv så men ja hon bråkade lite med att gå baklänges och började dra för hon ville hem.. Men nät tjejen gick in vid en grusväg så gick hon lugnt och fint igen! Brydde sig inte om intello som kom små travande fram och gick lite efter oss och brydde sig inte om bilarna eller grannar som var ute! Var stolt över henne :')
Fick springa lös sista biten hem ovh när hon kom in fick hon belöning :)
Trodde att vi skulle ha mer problem för det var så länge sedan man var ute med henne så här men hon var otroligt lugn och duktig åh är bara så super stolt över min fina tjej<3

Av evelyn dahl - 27 november 2015 03:36

vaknade sent så fick slänga på mig kläder och tömma soppåsar som behövdes och kira fick ofc följa med till postlådan och soptunnorna!
Gick lite kort med henne innan man gick in!
Efter det åt man mat och ut i hundgården medan det inte blåste eller regnade och fixade lite kira fick bra med också skällde ut grannens hund som suttit sedan jag vaknade vid 12.07 och skällt och blev inte tyst för en vid 16.43 UH man får typ aldrig sova på grund av den hunden! Efter det så vattnade man blommor och var lite lat och satt vid daton en stund ;)
Fixade till brasan med ved och annat och plockad lite med papperna/ tidningarna i köket som låg över hela bordet!

Ovido - Quiz & Flashcards