lady E

Alla inlägg den 25 november 2015

Av evelyn dahl - 25 november 2015 23:55

( sorry för stav fel och annat i texten!)

kan inte förstå att jag har en så vacker bästa vän! En så underbar vän som finns där för mig och som hjälpt mig igeom saker jag aldrig klarat själv! En vän som hjälpte mig se mig själv i spegeln igen! Hjälpte mig känna leende och glädje! Fick mig att kämpa och knuffa mig själv igenom det jag var rädd för de som skulle varit min svaghet.. Går inte att beskriva hur viktig hon är för mig! hur hon fyllt den tomma delen av mig! Hon är allt och mer som jag behöver för att leva och klara mig igenom min depprition mina ångest attacker och mina svårigheter! Min skydds ängel från ovan min fina kira<3

[Bild]

Av evelyn dahl - 25 november 2015 03:08

ska snart sova men har ändå mysigt med min fina kille som är över go idag :')
Finns nästan inge bättre att ha honom bredvid sig sova och man känner när han spinner och se på hans söta ansikte :'D

Av evelyn dahl - 25 november 2015 03:06

ska äntligen igen börja se på serien som jag har längtat!! :')
Åh Rick och Daryl se vad som hänt osv! Tagit en paus av olika anledningar och nu har pappa och jag bestämt att börja se på de avsnitt vi missat! :')
Är ett par avsnitt och kommer njuta av varje minut! Eller ja nästan varje minut kommer allt ha oroliga stunder här och där som vanligt över ens favorit karaktärer!
Händer alltid något i serien sällan den har de där tråkiga och inget händer avsnitten! Gillar att se olika karaktärers historia och vad de gjorde före de kom till Rick's grupp :)
Längtar att se så mycket hoppas man hinner se lite senare idag!

Av evelyn dahl - 25 november 2015 03:00

såg man klart på denna serie under måndags kvällen det lilla som hände den dagen! Gillade den verklige även om jag gillar filmerna bättre iallafall första! Emma som är huvudkaraktären är inte lika älskabar som sidney i film serien! Hon klarar sig själv och är mer bad ass inte rädd att ge sig in i en fight med mödaren! Emma hade hjälp av vänner och var inte ricktigt face to face med mödaren för en i slutet av serien.. Men gillade verkligen de stunder man hörde repliker från scream filmen i tv serien man bara åh den repliken och såg lixom tillbacka i filmen :') dock blev vissa repliker fel så det var inte lika åh den delen minns jag i filmen, hehe den repliken blir aldrig gammal utan för mig var det mer nej så här skulle den gå. ;P
Men bra serien gjorde det riktigt svärta att veta vem som är mödaren även om Jag vet att i scream är det alltid 2 så en säsong 2 kommer nog och mödaren är aldrig den samma i scream utan varje film är det en ny mödare! ;) kan hoppas att MTV gör en ny säsong! Finns vissa saker ni inte förklarat för oss en som vi vill veta mer om och varför! :)

Av evelyn dahl - 25 november 2015 02:51

riktigt trött hund!<3
Vet inte vad hon gör om dagarna jag är borta men trött är hon iallafall!
Se om jag hinner träna något med henne på torsdag eller liknade för imorgon ska man till sjukhuset.. Så kommer vara slut efter det!
Sedna har det regnat hela dagen och snön är nästan borta överallt så lerig och mörkt är det igen! Kallt är det inte som tur är för det var nog det värsta med de här få dagarna med snö! första dagen var det blöt snö men alla andra dagar var iskalla dagar med frusen snö! Ush ska det vara snö ska det vara pulver eller kram snö! Inte frusen snö och is överallt!

Av evelyn dahl - 25 november 2015 02:46

min hibiskus hade fått 2 torkade blommor som ramlat av så tänkte kan försöka se om jag kan få egna av de frön jag fick! Gjorde i ordning och nu får vi se om det kommer att växa något :')
Kan ju alltid hoppas och var länge sedan man planterade med frön xP

Av evelyn dahl - 25 november 2015 02:43

hej!
Igår hände inte mycket så hade inte riktigt något viktigt att skriva så tänkte ingen ide att uppdatera något då ju.
Men idag var det habb i Örebro och lite annat som hände!
Vi kom in lite tidigare en valigt så blev att åka till lager 157 och köpa lite kläder hittade lite faktiskt ;)
Efter det var det iväg till habb där man sa sitt namn och annat för fort så fick stå där en stund innan man fick gå.. Väll hos Maria pratade man om hur sur och besviken man var över mötet man var på och att det var som de inte lysnade på vad jag hade att säga utan jag fick höja rösten och nästan bryta ihop för att de skulle fatta.. Sedan pratade vi om annat som hänt under veckan och hur jobbigt det är för vissa i familjen nu med bråk här och där.. Ska föröka fråga pappa om
Vi kan åka iväg till hans kompisar här framöver för mamma skiter i att jag vill rida och att fråga henens vänner och pappa vill ju att jag ska känna hur det är att sitta bakom En travhäst i en sulky så! Han hade träffat en gammal kompis som nu hade varit i Örebro och kört det roliga var att hon också var gravid och snart ska ha ofc! Riktigt vågat att köra trav på Örebro travbana då man är gravid!
Efter habb var det hemåt och man åkte i en karavan med bilar för att det var fullt med trasiga bilar efter vägen 2 lastbilar med motor problem eller sprängda däck och en Volvo stod vid sidan av vägen några had bevit stoppade av polis och mera kan säga första gången på länge det hände saker på vägen hem från Örebro! Väll i Karlskoga så blev det in på Coop och handla! Mamma köpte någon slags kladdkaka som såg god ut med hallon kräm och annat på. Kan säga att den var riktigt god förutom de frusna hallonen gillar inte frusen eller varm frukt! Utan det ska vara direkt från affären då man ska äta den och inte på pizza eller i en frusen påse.
Väll hemma hade pappa fixa maten och pratade lite med honom om det som hände i Örebro! Sedan fixade man också brasan idag och hade fått mitt månads paket från penny girl fick att par nya ridvantar som jag har ett par likadana >_> kan säga att ridstrumpor och vantar är inget jag behöver oroa mig att köpa till mig själv xD

Ovido - Quiz & Flashcards