lady E

Alla inlägg den 13 november 2015

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:44

när Ellinore kom hem lagade hon Nuggets och pommes sedan så såg hon på insidious 3 medan jag såg på Hannibal crack på youtube! Efter det kom mamma hem vi pratade Lite och sedan råkade jag somna ^^' blev väckt sednare och fick lite mat men ville inte ha mos så tog de få Nuggets kvar från tidigare under dagen till mat med kebab xP
Kira var lite vakt hund efter Ellinore kom hem låg och kollad ut genom fönstret nästan hela tiden xD

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:36

min dag med kira har varit att hon vill inget annat en att vara nära mig!
Som jag älskar henne går inte att beskriva vad hon betyder för mig<3

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:27

blev att vila lite efte roman duschat. Kira var vid mig hela tiden låg och väntade på mig utanför och när jag la mig i sängen var hon brevid mig på en gång<3
Tequila fick också ligga i sängen även om madrasserna på golvet är mjukare och tar inte så mycket på henne så vill hon ligga i sängen. Tog ett äpple och det jag inte ville ha fick hundarna dela på vilket de blev grymt glada över!<3

<3

Av evelyn dahl - 13 november 2015 02:15

tequila efter gårdagens promenad i regnet <3
Blev att torka henne innan hon fick en filt över sig så hon skulle bli varm!
Tequila är både gammal och har dålig päls för vintern så hon fryser för minsta lilla.. Därför måste man lägga fint och värma upp henne.

Ovido - Quiz & Flashcards