lady E

Alla inlägg den 23 november 2015

Av evelyn dahl - 23 november 2015 03:49

vill inte förstöra för någon och få kan nog fatta detta inlägg kommer ej skriva vad det är eller varför för jag kan förstöra för folk vilket jag inte vill!
Kan säga att det kan vara en anime, Maga, bok,film eller tv seie! Så jag inte ser helt galen ut xP


Tårarna bara rinner och kan inte annat en säga tack är så glad så jävla glad över det!! Det finns en Gud och tack så för det här!! Trodde inte det var så stort men allt blev så tragiskt under en period och tack så jävla mycket bara tack!!! Ville veta detta så länge och äntligen tack bara tack och jag ät nog inte den ända det är så många mer som grina i glädje över detta!

Av evelyn dahl - 23 november 2015 01:32

kunde inte annat en skratta då jag såg den här bilden! Så jävla bra alltså!!

Av evelyn dahl - 23 november 2015 01:27

inte kommit iväg en och kollat efter häst visst varit mycket i familjen och jag varit sjuk och inte mått bra så kan förstå att de är orolig men de gnäller också bara på att jag är hemma.. Synd att se mina häst grejer bara ligga och Jah känna mig mer hopplös En någonsin för att inget går hem.. Hittar inget ställe som är nära eller som inte ska ha 300kr varje månad för 2/3 ridturer i veckan.. Det ända jag behöver låna som jag inte har är sadel till hästen kan fixa träns har redan planer att när jag hittat ett ställe och häst! Har allt annat som behövs i ridning och det jag inte har kan jag skaffa! Får hoppas att de snart kommer att användas och inte bara ligga i mitt rum och ibland tas fram och kollas.. Vill verkligen hålla på med ridning och hästar för är lycklig i stallet! Vill se hur jag utvecklas och hur jag kan utveckla hästen!
Det jag är ute efter är att lära hästen ridas i betlöst är inte mycket för bett.. Vill hålla på med terräng och hoppning men också små häftiga ridövningar! Bara hoppas för vill verkligen inte ge upp en av de saker som jag inte känner någon press på vill över komma de få rädslor jag har i ridning men sitter jag bara hemma kommer jag aldrig kunna arbeta!

Av evelyn dahl - 23 november 2015 01:10

mamma har fått jul känslan lite vält tidigt.. Och börjat sätta upp jul grejer här och där.. Kira har vilat och jag har mått bättre idag! Kira var dock bråkig på promenaden men inte något stort.. Mamma fick främat så Jag har mesta delen sett på anime och tv serien då jag varit vaken. Inte mycket har hänt idag så inte mycket att skriva om!

Av evelyn dahl - 23 november 2015 01:03

börjar se på scream tv serien och ät imponerad de har verkligen fått till det visst lite saker hoppar de över eller inte förklarar men tror det kommer! Effekter är okej blodet i vissa senat är inte det bästa men kan över se det med allt annat som kommit fram! De har verkligen fått den känslan man fick första gången man såg scream han är där och sedan borta! Rösten är bättre i filmen tyvärr men masken dam vad bra gjord läskigare en den i filmen! Ny story men med likheter till filmen! Mer personer man kan misstänka är mödaren! Lite dåligt med förklaringar på vissa ställen! Men jag säger att detta var en serie värt att se allt! :)
Gillar den verkligen!

Av evelyn dahl - 23 november 2015 00:54

Serien visst den är bra men vafan!!
Likhet mellan dom finns knappt lite hår hur de beter sig osv men vadfan ni har ju gjort om för mycket! Vissa ser man knappt någon likhet på! Ni lykades få digimonen att se ut som de gjorde 1999 med lite ändringar men tänkte ni på huvudkaraktärerna???
Sett smått av serien på youtube och på gogoanime så kanske över reagera men gillar inte hur de ser ut i denna nya serie! Svårt att se På dom för är så van vid hur de såg ut då och i säsongen efter första!
Ash i Pokémon är ju iallafall sig lik även om det gått ett antal år! Visst ögonen och annat är ju nytt men man ser likheterna tydligare!!
Detta är bara.. inte riktigt för mig!! Inte samma känsla som då jag första gången såg digimon!
Att jag kom ihåg vissa händelser låten i början och namnen på så många karaktärer på första serien de gjorde 1999! Första gången jag såg det var på fox kid och jag var kanske 4-6 år gammal blev så kär i serien det var något nytt det var vackert! Precis som Pokémon! De två serierna var det första jag såg från anime och manga värden! Det var en av de få sakerna jag älskade då jag var mindre! Och gillar bara inte hur de ser ut nu man fick ju se hur allt blev för dom och hur de såg ut som vuxna kändes som deras sista kapitel men så kom detta och jag blev först glad då jag läste men då jag såg hur de såg ut blev va?? serien är bra handlingen lite seg i början men fattar att de vill presentera alla igen! Och något skumt händer i värden saker fungerar inte som de ska osv. men tyvärr känner jag inte ricktigt den känslan jag gjorde första gången jag såg digimon! Visst det här är nyare verition och allt ändrad med teknologin det har sina vackra sidor det kan hag inte neka till och har sin del som man gillar men ändå inte riktigt det där jag önskat! Ska föröka ändå att se för jag har följt digimon serien så länge och sett en del säsonger som inte var vad jag hoppades på så kan nog allt klara mig igenom detta! Bara glad att se de första digiomn monsterna med sina rätta vänner igen!

Ovido - Quiz & Flashcards