lady E

Alla inlägg under april 2015

Av evelyn dahl - 18 april 2015 21:28

Ja idag kom Linda en stund. Vi gick ut och gick ville vissa henne en underbar väg som gjordes för att träna travhästar såg många spår efter hästar som travat fram och tillbaka sedan Kom en bil med folk där vi gick och hade ingen bra anledning/ förklaring vad vi gjorde på vägen men en fota och njuta av naturen.. så vi fortsatte framåt och gick inte samma väg hem.. Kira var osäker snöyran hela tiden men också nyfiken fick fina häst bilder bussar några imorgon! Pga batteriet laddar! Iallafall Blev en bra lång promenad innan lidna och jag gav upp och Linda ringde hem till mig och pappa hämtade oss fötterna gjorde ont och helsen på oss var torra.. Blev ett par glas saft då vi kom hem. Sedan la vi oss i min säng och var as trötta Linda åkte nyss hem för vi båda var trött och höll på att somna så blir sängen för mig nu för kommer annars typ att svimma av utmatning!

Av evelyn dahl - 18 april 2015 21:20

Blev en kort stund spårning med kira gick allt bra tills slutat då hon rumlade sig.. Hon hittade alla 5 pinnar och sin leksak. Blev lite svårt att spåra där Ellinore och jag gått pga det blåste. Sedan så kom inte Ellinore Ihåg var hon hade lagat pinnarna så jag fick gå min egen väg ut osv.. Sedan då vi var klara gick vi lite i skogen njöt av den fina naturen och solen.. Vi satt en stund på en sten i solen och njöt! Innan det var dags att ge sig av hemåt!

Av evelyn dahl - 18 april 2015 05:55

Ja man fick nya filmer visst de är inte så nya men on jag ska kalla mig själv en skräck films älskare måste jag allt se de klassiska och de första som gjordes även om de är skratt retade :)
Älskar film och vill se lite annat en hus spök eller paranormala filmer.. Börjar bli lite tråkigt vill ha lite mördar eller monster som jagar en inte spöken/ demoner och ons andar och spök filmer är typ de samma.. Sedan finns det måna filmer jag velat se då jag var mindre men inte var tillräckligt gammal för att se dom! Så tar man ju och ser på dom nu då man har rätt ålder typ ;P

Av evelyn dahl - 17 april 2015 23:17

Nu är jag äntligen hemma ligger i min säng och ska snart ta rn liten osv stund.. Kan säga att fländörs med är trött och säger bara dör vad söt han är just nu vill bara krama honom och skrika men det är inte slänt ovh jag vet att han inte gillar kramar. Men kan inte sluta le och tycka han är super söt! Sedan ligger tequila nerrivs mig och kira ligger på golvet pga svalare en sängen. Men nu är jag avslappnad och känner mig lungn vilket är skönt!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 23:13

Bad rllinore hjälpa mig att ha något att fota på så vi gav oss ut dom sakt då vi var hos Ennie och jag fotade på det mesta förutom då det blev för mörkt eller där andra människor var eftersom jag vet hur det är att hamna på kort/foton du inte vill vara med på och vilka konsekvenser det kan ta.
Alltså höll jag mig från det hållet där de var.. Blev inte samma som jag önskade men det dög ändå! :)

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:16

Ja idag fast man ville vara hemma se på film med pappa och ha det gött blev det åka till Ennie för hon ringde.. Blev inte mycket mat för ja det mesta var stark mat och får ont i magen av det.. Samt inte av med de smärtorna jag haft helt! Brukar på ont vid 11.00 och vid 03.43 och ja jag har kollat 2 dagar nu och samma tid.. Men men åt lite sedan var det ut en stund fotade lite här i stan med Ellinore när vi Kim hem till Ennie igen var det källaren lugnt kallt och jag kan vara själv men ja Ellinore hade väll också tråkigt och kom nu ner för att spela lite biljard själv.. Medan jag ska fortsätta se på youtube!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:10

Idag fick man en ny växt som jag haft en liknade förut men den blev förstår och jag förökte klippa ner den själv och då dog den. Men fick en ny och sedan klippte Lasse ner hibiskus för den var väldigt lång. Längtar tills jag får en blomma på den har fått en knop för de andra ramlade av efter jag fått 20/24 blommor på dom :)
Sedan fick kira något ryck och väte ut vattenskålen tror hon hade något i näsan för hon trycket ner hella ansiket som hon ofta gör när hon badar vet ej varför hon ska ha nosen i vatten men hon verkar gilla det osv. Sedan var fländörs över mysig han blev också sur då jag tog kort på honom! Men klia under hakan fungerade att få honom på bra humör!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:01

Ja idag kom Lasse för vädret var bättre en i onsdags så blev jobba på växthuset jag och hundarna var med honom men vi gjorde inget ^^' vi låg på en filt och njöt av solen! Sedan kom ju fländörs och var med innan han gick för regn började komma mot oss var inte mycket regn men regn är regn.

Ovido - Quiz & Flashcards