lady E

Alla inlägg under april 2015

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:15

Äntligen fick man se kakashi ansikte vet inte hur många år man bara ta av dig masken fanns ju en hel episod då de förökte se kakashi hela ansikte!!
Bara en i hela byn hade sett hans ansikte.. Men nu visar dom det äntligen och väntan var det värt för dam vad snygg han var xP

Av evelyn dahl - 25 april 2015 22:33

Idag jupp idag har jag bara varit i mitt rum sett på saker på youtube... Fick reda på att det finns en bok skriven av en fransk man som kunnde se in i framtiden.. Kollade in mer på det och började fundera såg olika fakta kanaler hade berättat om det om just nostradamus bok och hur han kunde se in i framtiden jämtska saker som hände i framtiden.... Var väldigt intressant.. Men också skränade..
Hur han såg om september 11 2001 och hur han visste att hitler skulle starta andra världskriget.. Men ni får själva lyssna igenom och höra själva och ofc tro på vad ni vill!
Sedan såg jag på mer olika spökhistorier och lyssnade på musik sovit.. Väntade på att mormor och morfar skulle komma men nepp.. De hade missförstått att mamma sa lördag inte söndag.. Lasse var här med byggde på växthuset bara taket kvar det skulle fixas imorgon om det inte regnar som det gjorde idag..
Sedan hade mamma,pappa,Ellinore och Lasse varit i Storfors på en nytt ställe där de säljer blommor.. Det såg fint ut på bilderna de hade tagit på stället :) men men ska sova nu kroppen behöver vila mer. Hoppad man blir frisk igen.. Känner av samma känslor som innan jag fick yrsel smått rädd att få det igen och föröka bygga upp allt jag redan byggt upp en gång..

Av evelyn dahl - 25 april 2015 11:36

Ja man såg att nya avsnitt av The flash och arrow hade kommit ut och som valigt blev det många känslor med tårar ilska och skrick ;P
Tog rn ny kanelbulle ur påsen ;P
Sedan läste man också nya Helga hund om agility för jag är smått förtjust i det :)
Vill så lästa kira att gå på plankor och på gungbräda och annat tycker det är kul och kira gillar att lära sig nya saker.. Dock är min fina tjej förkyld hon hostar och har mycket snor i sina bihålorna.. Stackar min flicka<3
Jag mådde själv dåligt igår känndes som om yrseln var på väg igen hade ingen balans allt gungade och mitt huvud dödade mig.. Var som om hjärnan inte satt fast gungade som en kork i vatten.. Och sedan kom Ennie, Jerry och Svea de skulle fira min fördelsedag.. Ja vad ska man säga de är en del av familjen men de skricker mycket Svea grinade skrek nästan hella kvällen Ennie skrek på Jerry och Jerry skrek på Ennie för att den ena inte kollade svea.. Pappa skrek på hundarna och mitt huvud blev bara värre.. Lykades få i mig maten och tårta som mamma hade köpt med polkagris smak för jag ädlare polkagris.. Tog alvedon efter alvedon men det gick inte över jag mådde illa och blev hungrig och svettades la is på huvudet som skulle kyla och hjälpa men det gjorde det inte... Men jag lykades somna och idag mår jag bättre känner av lite balans problem och lite snurrig i huvudet men ingen huvudvärk..

Av evelyn dahl - 25 april 2015 10:52

Ja fländörs gick om kring och skrek så jag plockade upp honom i sängen han la sig i min famn och sedan somnade han tog några foton och videor på hur söt han var!! *.*
Sedan då mamma kom så gick han iväg och när kira hade hälsat hoppade hon upp och la sig så nära mig hon kunnde.. Brukar hända till kvällen att hon lägger sig bakom mig i min hög med koddar :P
Efter pappa kommit hem och hundarna hade varit på sin promenad så var det tequila som ville vara mysig en snabb stund ligga bakom min rygg och ha huvudet på min axel :3

Av evelyn dahl - 24 april 2015 11:51

Hehe älskar mitt stativ!!!
Har hjälpt mig så att filma och få foton som inte är suddiga! Love it!! Och roliga är att hittar jag häst kan jag filma och fota utat att någon är med mig för det finns timer på kameran! Använt den länge innan jag fick stativ men nu med stativet blir det bara bättre<3 också på bilderna är de olika höjder jag kan fixa på det också ;P
Men men tvätta kameran blev det ialla fall gjorde rent inne i kameran och alla sidor på objektiven kännde det var dags för det igen.. Gjorde rent mammas dator med iallafall på utsidan väger ej plocka isär och göra insidan xP hundarna och fländörs njöt i solen medan jag jobbade med att få allt fint och inte ha dam eller hårstrån i kameran eller på linserna xP
Resultatet blev lovade :)

Av evelyn dahl - 24 april 2015 11:46

Äntligen komm nya kapitel från naruro serien fast det handlar mer om naturos son boruto och alla andras barn istället för som det var tidigare bara om naruro och hur han ville bli hokage men gillade detta kapitel och längtar till nästa :)

Av evelyn dahl - 24 april 2015 11:44

Ja kora var busig igår för löv blåste över vägen osv. Hon har jagat löv sedan hon var 8 veckor gammal och hundkurs läraren sa att det inte går att arbeta bort pga jackt instinkter.. Har förökt men vad jag en gör funkar det inte.. Men men mamma ovh jag gick själva pga pappa Ellinore var ute på egna äventyr med Harry!
Tequila var det också fart på hon trippade fram fint och var på bra humör :) vädret var underbart förutom att det blåste och man fick små grenar eller gran kottar i huvudet..

Av evelyn dahl - 24 april 2015 11:40

Sitta och lyssna på olika spök historier och sedan gå en obehaglig känsla i kroppen xD
Vet ej varför men rätt kul att lysna på för skräckfilmer ger mig inte dessa äckliga känslor som vill inte lämna rummet nej vill inte göra mer detta kan hända mig och ja xP
Så klart vet jag inte varför men något måste man väll få göra och skratta åt en själv efteråt...

Ovido - Quiz & Flashcards