lady E

Alla inlägg den 9 april 2015

Av evelyn dahl - 9 april 2015 03:02

Ja idag fick kira en av sina vanliga andnings attacker kan vi kalla det.. Det låter som om Typ vi skulle hyperventilerar andas ut och in väldigt snabbt och kraftigt,. Detta blir då hon drycker eller äter för fort för hon har inge hjärta fel eller fel på lungorna! Vi har kollat up det! Så klart hjälper jag till då hon får dessa attacker allt jag behöver göra är att be henne lungan dig och masers henne över ryggen och magen samt lite runt naken och hals. Ungefär Efter en halv minut så slutar det och hon är lungn igen. Visst är jag orolig men har aldrig hänt då vi har varit ute och jobbat eller då vi åkt bli utan bara då hon äter eller dricker för snabbt..

Av evelyn dahl - 9 april 2015 02:56

Kan knappt vänta tills jag kan fota kira då hon badar :')
Tror kira längtar med för hon verkar känna av lite känslor att sommaren snart är här! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards