lady E

Alla inlägg den 8 april 2015

Av evelyn dahl - 8 april 2015 19:18

Vid 07.00 hade vi 3 rådjur på framsidan sedan kom de igen vid 09.32 de var allt söta och kameran kom allt fram och det blev ett par bilder :)

Av evelyn dahl - 8 april 2015 06:20

Ja, mitt rum var oroligt varmt till kvällen för solen ligger på där mot kvällen. Så för kiras skull för hon slog och flåsade av värmen öppnade jag fönstet stämde det ju så klart nu när det var iskallt i rummet ^^'
Men tequila och jag har allt haft det mysigt under kuddar och varmt täcke :)
Fländörs njöt med han satt vid fönstet och trycket det var skönt med lite kyla och kan förstå det med den pälsen han har :3

Av evelyn dahl - 8 april 2015 06:16

Spelar mycket jurassic park spelet och på bara några dagar har jag köpt 7 dinosaurier :3
Dessa skaffade jag under natten och sent igår kväll :) har ett ägg på aquarium som inte kläckt en men det dröjer nog inte länge till :)

Av evelyn dahl - 8 april 2015 00:27

Ja idag fick Maria se hur ont jag har med mina magsmärtor för mamma tyckte att jag som knappt kunnde gå skulle till habb ändå.. Tar mig ju knappt själv till toa och det ligger bredvid mitt jävla rum...
Men vi pratade i bilen så jag fick ligga och andas ut och få i mig lite närings drycker och alvedon... Hon ska försöka få tag på min mag läkare så de får kolla avd som är fel och har jag så här ont nästa tisdag sa hon till mamma att jag inte skulle komma.. För detta var inte bra för mig.. Tack Maria att fu förstod mina smärtor för mamma har aldrig haft magkatarr smärtor så hon vet inte smärtan som kommer med det...
När vi väll var hemma la jag mig i sängen och somnade en rund innan mamma kom med mat åt mig och bad om ursäkt.. Efter maten sov jag och sedan vaknade jag av näsblod kolla inlägget nerdanför...

Av evelyn dahl - 8 april 2015 00:21

Vakna med blodiga händer med blåsigt ansikte och blodig kudde... Så jävla trött på det jag har det jobbigt som det är men nej livet ska kasta mer jävla skit på mig...

Ovido - Quiz & Flashcards