lady E

Alla inlägg den 15 april 2015

Av evelyn dahl - 15 april 2015 09:00

Ja då ligger man as trött i sängen med kira som verkar lika tröt ska smöja hennes sår och se hur det ser ut idag.. Bandage är borta som vanligt.. Orkar fan inte säga till varje dag om det.. Blir bara så sur..

Av evelyn dahl - 15 april 2015 08:58

Då var den borta.. Så då har man bara den vanliga och privata kvar xP

Av evelyn dahl - 15 april 2015 02:41

Ja idag tog jag bort lite bilder typ de första bilderna jag slängde upp på instagram vissa blev kvar med de flesta ser ni försvann.. Gamla och dåligiga bilder var fel somade tog också bort text bilder och foton som inte var mina eftersom min instagram är foto instagram.. Ungefär som denna blogg är min dagliga blogg men har ju också en foto blogg så samma med instagram ;P
Ska också ta bort mitt heppeoeve instagram eftersom jag inte längre rider eller håller på med honom så det kontot ska tas bort.. Men men ska fixa bort alla bilder på min instagram sen här framöver som inge har mitt namn på sig men vet ej när jag ska göra det tog allt bra tid att ta bort de jag gjorde nu osv ^^'

Av evelyn dahl - 15 april 2015 02:36

Ja det var regn hella dagen typ ush var grymt trött med.. Blev också inge habb för mig osv.. Och så gick också mina högtalare till daton sönder Fuck it! Kan inte lyssna på musik och filmer måste jag ha text till :(
Men ska kanske få nya imorgon av Lasse frågade om han hade några levandes hemma och ja han har ju 7/8 datorer så varför skulle han inte ha högtalare också... Magsmärtorna har varit lite bättre idag men inte som jag önskar de skulle vara! Fixat bilder har jag med gjort under de stunder jag var vaken ^^'

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards