lady E

Alla inlägg den 26 april 2015

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:37

Idag kom mormor och morfar..
Mamma fixade köttet och klyftpotatis samt sötpotatis i Ungern. Jag fick en buket blommor och 1000kr och vi pratade lite om olika saker Lasse var kvar och där kunnde jag prata om mer saker som jag fått reda på idag mer om det menar jag.. Min är funderingar sitter en i huvudet..
Men men sedan börjar mormor prata om hästar.. Visar sig att mammas brors döttrar rider och ridskolan har en häst på 29 år när h*n går lyfter h*n hovarna konstigt sa mormor.. ser själv problemet h*n har nog ont i leder och är gammal.. För att ridas på ridskolan vissa hästar är inte pigga och ridbara tills de dör.. Sedan pratade vi om bamse och han hatar att bada medan kira kan inte hålla sig från vatten då vi kommer till stranden :)
Sedan fick jag nya filmer ;)
Och mesta delen låg jag i sägen och förökte lyssna på fakta om olika saker.. Feber är fortfarande kvar tyvärr..

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:22

Ja först ligger han med huvudet tryckt mot bokhyllan och sedan ska han vara i mitt knä i köket då mormor och morfar var här. Men ändå han är allt knäpp xP

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:20

Ända gången man var ute var att fota hur växthuset blev!
Mamma planterade gurka och tomater då Lasse fixat i jord och annat..

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:18

Gick denna bild av Ellinore och kira är så otroligt vacker på denna bild!
Hon fick vara med ute då de fixade klart växthuset jag har varit inne mesta delen av dagen.. Pga fortfarande feber.

Av evelyn dahl - 26 april 2015 22:15

Äntligen fick man se kakashi ansikte vet inte hur många år man bara ta av dig masken fanns ju en hel episod då de förökte se kakashi hela ansikte!!
Bara en i hela byn hade sett hans ansikte.. Men nu visar dom det äntligen och väntan var det värt för dam vad snygg han var xP

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards