lady E

Alla inlägg den 21 april 2015

Av evelyn dahl - 21 april 2015 21:44

Glad att säga att äntligen har vi fixat medicin till kiras öron hoppas så att hennes öron kommer bli bättre nu<3

Av evelyn dahl - 21 april 2015 21:43

Idag var fet Örebro och prata med Maria och hon var glad att se hur bra jag mår nu då mina smätor inte längre finns.. Inte hört något från min magläkare en och han skulle ha hört av sig.. Efter vi pratat en kort stund sa hon grattis pga fyller 18 år i morgon.. Tror det knappt själv men jupp 18 år xP Sedan så pratade vi mycket om mina föräldrar och deras små historier on deras uppväxt sedan blev det om vad jag älskar att Göra om dagarna.. Vilket är ju jobba med kira och se på film samt fotografera tyvärr har häst letandet gått dåligt alla som vill ha med ryttare eller fodervärd är så dyra :/ och långt bort.. Ush vill verkligen rida saknar det så mycket går inte att beskriva! Vill verkligen hålla på med en häst och rida hoppningen bryr jag mig inte om nu vill bara rida och kira av att vara där bland hästar känna doften och bara njuta av stunden<3 Men men på vägen hem blev det segt och dog typ av värmen i bilen kännde mig trött och sliten ändå hade både jag och hundarna legat mesta delen av dagen så fattar inte varför vi var så trötta som vi va.. Maten blev kebab tarik och pizza för familjen och imorgon vet vi ej en har inte riktigt bestämt mig osv ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards