lady E

Alla inlägg den 20 april 2015

Av evelyn dahl - 20 april 2015 18:00

Idag krattade jag bort en hel del dött gräs från hungårdens insida.. Mamma har ju planterat blommor på utsidan och de är inte lika lätt att flytta på som en lampa du trycker ner i marken. Marken är för torr tyvärr så vi kunnde inte ända bort det som vi annars gjort.. Så klart gjorde vi det efter en regn skur som hette duga fick bort nästan allt osv.. Men men fick bort det mesta och blev nöjd :)
Mina händer gör dock ont men det var det värt tycker jag :3

Av evelyn dahl - 20 april 2015 17:28

Om ni gillar mina foton kan ni alltid kolla min fotoblogg eller min deviantart sida :) där slänger jag upp alla bilder jag tagit när de är fixade :)

Av evelyn dahl - 20 april 2015 17:24

Ja The flash och arrow har lagt ut lite trainer för avsnitt osv och säger bara sitter och skricker för hur mycket jag vill se vad som händer drista avsnittena jag såg var så spännande och sedan slut nästa backa kommer ett nytt man bara noooo!! Men ska föröka se på fredag om något har kommit och njuta av varje sekund!!

Av evelyn dahl - 20 april 2015 17:22

Kan inte beskriva vad jag längtar tills jag ser denna film allt verkar så grymt otroligt bra! Och älskar ju första och 3 jurassic park filmerna! 2 gjordes några år efter film 1 och 3 typiskt vissa film serier typ star wars där är det lika dant med 1 film mina inte vilken tyvärr..

(Bilden!)

Skojade lite med pappa om denna bild! Pga när jaws = hajen filmen kom ut var folk livrädda för vatten de vägrade till och med bada i hotell bassänger eller deras egna på gården. Och tänkte om hajen på den tiden var så läskig undra vad de hade sagt om denna dinosaurie bakom hajen varit monstret i den filmen ;)
Den är allt stor kan jag säga inget jag skulle vilja simma bredvid :P

Av evelyn dahl - 20 april 2015 11:52

Detta har inte hänt på så många jävla år.. Denna film fick mig mår illa fick mig att sluta äta äpplena jag fixat som något att äta och denna film är ett par år gamla.. Jag klarade mig igenom Texas chainsaw filmerna alla!!
Jag klarade mig igenom första och andra human centipede! Klarade fint igenom alla saw filmerna! Klarade mig igenom fucking feast filmerna och de är brutalt motbjudande lovar jag! Men samma med alla filmerna jag hostar lite men kan fortsätta äta under filmerna eller efter men både första och andra hellraiser filmerna fick mig känna illamående och obehaglighet inte rädsla utan illamående.. Inte hänt sedan jag såg Alien när jag var 8 år gammal! Känner att klassiker kan få en känna mer skräck och illamående en filmer idag.. Det mesta idag är ju animerat men i klassikerna fick de använda smink och andra tillgångar till skräckfilmerna! Vilket gör dom smått bättre det är mer jobb på dom! Men ja denna film serie var otroligt bra!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards