lady E

Alla inlägg den 3 april 2015

Av evelyn dahl - 3 april 2015 05:59

Såg på The finebros nya video som handlade om folk som satt och åt mat och berättade hur det var och de känade en hel del pengar på det! Och första gången jag ser att folk från Japan är med *,* satt och njöt när jag hörde dom prata sedan såg jag Tokyo Tower jag skrek omg du sitter så nära Tokyo Tower!!! så mamma kom och fråga vad det var med mig ^^' satt och bara härmade dom när de åt och tackade för måltiden de fick sedan åt och tackade igen :) jupp i Japan tackar men både före och efter maten just love Japan!!! hehe skulle så vilja åka till Japan slippa skiten och alla du får inte se ut hur du vill du kan inte vara ditt riktiga jag idioter här i Karlskoga och hella Sverige typ.. Mer hjälp finns för folk som mig (vi med autism) i USA och Japan.. Vi kan vara de vi vill där vara våra riktiga vi! Här får vi tyvärr inte..

Av evelyn dahl - 3 april 2015 05:52

Mamma kom och gav mig en ny sorts godis som kommit ut det smakar melon och menar verkligen melon!

Ovido - Quiz & Flashcards