lady E

Alla inlägg den 10 april 2015

Av evelyn dahl - 10 april 2015 23:12

Ja då har man så Kramfors smätor och det fick en spy... Har fått svag feber och mina leder börjar göra ont.. Jävligt bra hälsa man har..

Av evelyn dahl - 10 april 2015 22:35

Hmm jag tycker sinister 1 var bra men denna är jag smått osäker på den verkar både bra och dålig dock såg jag ett nytt skräck sätt som var häftig ingen ficklampa människa där ficklampa människa borta det var häftigt gjort! :3

Av evelyn dahl - 10 april 2015 22:33

Är fortfarande sjuk och mamma har andra planer nu till helgen så inge picacon i år tyvärr :/
Men men finns fler konvent och fler år!

Av evelyn dahl - 10 april 2015 14:02

Ja idag har tequila varit på mig hella tiden ligger på mina ben eller bakom min rygg och då vill hon vara bakom min rygg knuffar in sig mellan min och min kudde. Och nu ligger hon på min vänstra arm och sover.. Gulligt men också smått jobbigt för min arm börjar göra ont och somna :/

Av evelyn dahl - 10 april 2015 13:59

Ja då hade min fina tjej gjort sig illa igen men på armbåge tror jag det heter..? Istället för sin tass vilket är något bättre på tassen går man ju på såret hella tiden vilket jag tycker skulle göra mycket ondare en ett sår på min Armbåge! Tvättade såret med asolsprit lät det lufta lite innan jag fixade på Helosan salvan sedan lindade jag såret så hon inte skulle slicka eller få smuts i såret som inte är så bra.. Hon vekar inte ha ont av det och rör sig fint. Hoppas att det snart har läkt.

Av evelyn dahl - 10 april 2015 13:54

Tänk att för 4/5 år sedan lekte man så här med henne :) då var hon en fin ung tjej på 2/ 3 år busig och inte så super lydig som idag :)
Tänk vad hon har utväxlats på alla åren jag jobbat med henne<3

Av evelyn dahl - 10 april 2015 09:35

Hittade bilder från då jag och Lasse fiskade till 01.07 på kvällen. Fångade min första gädda och en abborre som var nästan lika stor kände mig nöj den dagen kan jag säga :)

Av evelyn dahl - 10 april 2015 06:45

Kan verkligen inte vänta för en det är sommar så jag kan bada njuta av solen och värmen ligga i ute på gräsmattan och bara njuta! Hoppas att jag hittat ett ställe att rida på också vill ju inte ha en sommar utan att kunna rida barbacka och is adel ute i skogen eller liknade.. Saknaden är stor att rida en häst som inte står på fram benen mer en på alla fyra.. En som var lätt att rida och gjorde det man bad den till.. Det skulle vara härligt men vissa hästar behöver man jobba med och ibland blir ju resultatet bra och inland inte..

Ovido - Quiz & Flashcards