lady E

Alla inlägg den 28 april 2015

Av evelyn dahl - 28 april 2015 01:08

Kollar på blogg videor då de gjorde hobbit filmerna skrattar och kan inte sluta le lär mig så mycket bakom filmerna och skricker manen på skådispelarna då de kommer fram :')
Åh älskar att se hur kul de hade och vilket bra jobb också roligt att se dom försöka komma upp på viss hästar xD
Och deras busiga stunder med song och dans och annat :)
Och man får se så otroligt vacker natur och annat njuter av det :)

Av evelyn dahl - 28 april 2015 01:02

Vet att uppdateringen är dålig men vad kul är det att höra ja idag lyssnade jag på det och det annars låg jag i sängen och febern är si och så.. Hade svag huvudvärk idag så blev nästan ingen dator att fixa bilder med eller mobil.. Mesta delen idag har jag sovit och ätit medicin för febern och huvud värken.. Var ute en stund och hämtade posten för andra i familjen vägrar.. Tur var grannen ute och han kunnde hjälpa mig med posten pga kännde som jag skulle svimma.. När Ellinore kom hem såg hon på film scary movie 1,2,3 och 4 och scary movie är komiske filmer om olika skräckfilmer osv.. Tycker de är så roliga men jag låg och halv sov..
Gjorde nytt armband och innan jag duckade var det hundarna att få mat samt Mimmi. Mamma kollade till mig innan hon la sig och samma sak med pappa.. Se om jag klarar av Örebro imorgon..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards