lady E

Alla inlägg under april 2015

Av evelyn dahl - 17 april 2015 20:58

Ja både idag och igår fick min älskade kamera jobba! :) kan knappt förstå att jag snart ägt den i 1 helt år :') i just love it!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 04:02

Hänt så mycket de här 3 veckorna jag legat i sängen! Växter och hur långt de kommit på växthuset samt detta de har planterat växter vid hund staketet på hungården!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 03:48

Idag fick de följa med mig ut då jag gjorde saker på gården. Sedan njöt vi i hungården av vädret! Sedan så körde jag lite (slalom) sorry vet ej om rätt stavat!! Men men det är första gången på 4 år jag kör det med henne igen tänkt ta det lugnt och allt jag valigen gör med henne är lite mer kraft och jobb. Så gå mellan pinnar är inte lika jobbigt hon får använda huvudet mer en i hoppning och gå igenom tunnel! Efter det så var det leka och busa så sparkade boll och kunnde se henne lyckliga ansikte då jag sa ska vi leka med boll :)

Av evelyn dahl - 17 april 2015 03:41

Ja idag mådde jag så jävla bra!
Och vädret var verkligen underbart solen sken och det var varmt även om det blåste. Slängde sopor hämtade posten och slängde gammal mat. Och fotade lite på gräsmattan med fländörs som var som en svans efterbmig hannär bara så söt :')
Sedan såg jag vad långt de kommit på växthuset och säger wow vad snyggt det blivit :)

Av evelyn dahl - 17 april 2015 03:36

Älskar min underbara tjej så jävla mycket! Idag var jag så stolt över henne att hon kunnde så mycket då man inte kört på 4 år! <3

Av evelyn dahl - 17 april 2015 03:34

Så här är det Ellinore jag ovh hella familjen har hittat ett par chips som är super goda! När du börjar äta är det svårt att sluta! Och Lasse köpte 10 påsar till mig ovh Ellinore idag kan säga att nu hoppas vi de är kvar ett tag :)

<3

Av evelyn dahl - 16 april 2015 06:22

Av evelyn dahl - 16 april 2015 04:32

Ja Mimmi skulle ha mat mamma bad mig ta in henne och Mimmi när hon är glad tar in och ut klorna med alla 4 tassarna så håller man i henne får du rivsår och ibland vill hon inte släppa och det får man tåla.. Jag blev riven så blödde en del mamma tvättade och lassa hjälpte mig att Linda ser ute ut som mycket nu men det blödde en del förut och jag var allt röd om halva armen.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards