lady E

Alla inlägg under april 2015

Av evelyn dahl - 12 april 2015 13:50

Börjat lyssna på låtar som man kan utantill typ för jag var så beroände av när Ennie bodde hemma då jag var mindre...

Av evelyn dahl - 12 april 2015 13:46

Saknar sommaren så mycket vill känna värmen och kunna njuta...
Solen skiner idag men det blåser en hel del.. Taket på min koja jag byggde då jag gick i 4/5 har smått låsttnat här och där.. Blev inte mycket sova i den under sommaren pga inte riktigt klar och för liten för mig och sist mycket grejer i den!!
Själv är smärtorna värre en vad de varit tidigare.. Tequila och kira är oroliga och Ellinore försöker hålla mig vaken och ser till att jag får i mig någon mat bit och dryck.. Åt bara små bitar skärd gurka igår och 3 chips och en halv näringsdryck innan jag spydde upp det... Känner att min kropp är smått slut redan.. Alla timmar jag joggat sprungit i skogen orkar inte det längre vilket får mig att må skit vill kunna göra det jag älskar inte ligga i en säng och känna att jag inte klarar det!

Av evelyn dahl - 12 april 2015 13:37

Försökte få lite glädje efter min jävla ångest attack igår...
Gick bra i början men saker vänder sig snabbt dänger inte vad som hände men det hjälpte en stund..

Av evelyn dahl - 12 april 2015 05:43

Ligger man här igen tittar upp i taket och tårarna rinner.. Man känner smärtan i sitt bröst och alla ärr bränner..
Tankarna om varför jag är kvar går igenom mitt huvud... Jag är rädd.. Allt är inte som jag önskat att det skulle vara.. Jag bad inte om smäta jag bad inte om att må så här dåligt och att inte sova utan gråta och tycka synd om mig själv för att jag inte kan ta mig ur detta svarta rum.. För att jag börjar sluta tro.. För jag inte längre kan se eller känna glädje.. Denna smärta förstört mig långsamt.. Och jag toror inte min stycka finns kvar.. För jag kommer inte orka resa mig..

Av evelyn dahl - 11 april 2015 22:35

Då har man börjat fixa på rådjurs bilderna.. Har också suttit och målat och knappt ätit någon mat för att jag spytt.. Smärtorna har plågat mig hella dagen och sova fick jag inte göra för mamma tack jag som vill slippa smärtorna som du när du väl har dom.. Lasse var också här så bad honom om olika filmer igen..

<3

Av evelyn dahl - 11 april 2015 22:32

Min fina goda kille<3

Av evelyn dahl - 10 april 2015 23:12

Ja då har man så Kramfors smätor och det fick en spy... Har fått svag feber och mina leder börjar göra ont.. Jävligt bra hälsa man har..

Av evelyn dahl - 10 april 2015 22:35

Hmm jag tycker sinister 1 var bra men denna är jag smått osäker på den verkar både bra och dålig dock såg jag ett nytt skräck sätt som var häftig ingen ficklampa människa där ficklampa människa borta det var häftigt gjort! :3

Ovido - Quiz & Flashcards