lady E

Alla inlägg den 17 april 2015

Av evelyn dahl - 17 april 2015 23:17

Nu är jag äntligen hemma ligger i min säng och ska snart ta rn liten osv stund.. Kan säga att fländörs med är trött och säger bara dör vad söt han är just nu vill bara krama honom och skrika men det är inte slänt ovh jag vet att han inte gillar kramar. Men kan inte sluta le och tycka han är super söt! Sedan ligger tequila nerrivs mig och kira ligger på golvet pga svalare en sängen. Men nu är jag avslappnad och känner mig lungn vilket är skönt!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 23:13

Bad rllinore hjälpa mig att ha något att fota på så vi gav oss ut dom sakt då vi var hos Ennie och jag fotade på det mesta förutom då det blev för mörkt eller där andra människor var eftersom jag vet hur det är att hamna på kort/foton du inte vill vara med på och vilka konsekvenser det kan ta.
Alltså höll jag mig från det hållet där de var.. Blev inte samma som jag önskade men det dög ändå! :)

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:16

Ja idag fast man ville vara hemma se på film med pappa och ha det gött blev det åka till Ennie för hon ringde.. Blev inte mycket mat för ja det mesta var stark mat och får ont i magen av det.. Samt inte av med de smärtorna jag haft helt! Brukar på ont vid 11.00 och vid 03.43 och ja jag har kollat 2 dagar nu och samma tid.. Men men åt lite sedan var det ut en stund fotade lite här i stan med Ellinore när vi Kim hem till Ennie igen var det källaren lugnt kallt och jag kan vara själv men ja Ellinore hade väll också tråkigt och kom nu ner för att spela lite biljard själv.. Medan jag ska fortsätta se på youtube!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:10

Idag fick man en ny växt som jag haft en liknade förut men den blev förstår och jag förökte klippa ner den själv och då dog den. Men fick en ny och sedan klippte Lasse ner hibiskus för den var väldigt lång. Längtar tills jag får en blomma på den har fått en knop för de andra ramlade av efter jag fått 20/24 blommor på dom :)
Sedan fick kira något ryck och väte ut vattenskålen tror hon hade något i näsan för hon trycket ner hella ansiket som hon ofta gör när hon badar vet ej varför hon ska ha nosen i vatten men hon verkar gilla det osv. Sedan var fländörs över mysig han blev också sur då jag tog kort på honom! Men klia under hakan fungerade att få honom på bra humör!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 21:01

Ja idag kom Lasse för vädret var bättre en i onsdags så blev jobba på växthuset jag och hundarna var med honom men vi gjorde inget ^^' vi låg på en filt och njöt av solen! Sedan kom ju fländörs och var med innan han gick för regn började komma mot oss var inte mycket regn men regn är regn.

Av evelyn dahl - 17 april 2015 20:58

Ja både idag och igår fick min älskade kamera jobba! :) kan knappt förstå att jag snart ägt den i 1 helt år :') i just love it!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 04:02

Hänt så mycket de här 3 veckorna jag legat i sängen! Växter och hur långt de kommit på växthuset samt detta de har planterat växter vid hund staketet på hungården!

Av evelyn dahl - 17 april 2015 03:48

Idag fick de följa med mig ut då jag gjorde saker på gården. Sedan njöt vi i hungården av vädret! Sedan så körde jag lite (slalom) sorry vet ej om rätt stavat!! Men men det är första gången på 4 år jag kör det med henne igen tänkt ta det lugnt och allt jag valigen gör med henne är lite mer kraft och jobb. Så gå mellan pinnar är inte lika jobbigt hon får använda huvudet mer en i hoppning och gå igenom tunnel! Efter det så var det leka och busa så sparkade boll och kunnde se henne lyckliga ansikte då jag sa ska vi leka med boll :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards