lady E

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Fin killen<3

Av evelyn dahl - 24 september 2014 21:57

Ja idag gav jag mig iväg en stund till stallet träffade heppe som jag tyckte var både lite sur på mig men ändå glad.
Blev inga bilder pga jag är sjuk det var mörkt osv.
Sen så kommer det nog ta ett tag för inte bara jag som är förkyld utan emla var på väg att bli det med så ingen av oss var super ork för ridning men alltid för att se och mysa med dom<3

Och för att outfit jag ska ha ska vara lätt så tar jag och säger de outfiten som fått mest röster vilket är.

1.Orage
2.Gul
3.Röd

 
 
Så söt!

Så söt!

24 september 2014 23:01

Åh vad härligt att du äntligen träffade honom!

Då tar jag orange för det kommer bli bra snyggt eftersom du ska köpa en på marknaden osv :)

//Linda

http://Banalares

evelyn dahl

30 september 2014 19:17

Blir inget trött på alla lögner och att bli utnyttjad hella tiden.

 
Heppe!

Heppe!

25 september 2014 11:42

Åh vad härligt att du äntligen träffade honom!!
Det var nog jätte mycket mys va? :)
Okej då tar jag och väljer orange för det är ju en höstlig färg och såg att du skulle köpa en sån tjock tröja :)

//maja

http://Kajyeksv

evelyn dahl

30 september 2014 19:17

Blir inget trött på alla lögner och att bli utnyttjad hella tiden.

 
Härligt!

Härligt!

25 september 2014 23:14

Vad kul att höra att du träffade honom igen :)

Skulle verkligen vilja se er i den röda outfiten!

// klara

http://Kalabalikens

evelyn dahl

30 september 2014 19:16

Blir inget trött på att jävla lönger och skit i stallet trött på att bli utnyttjad och annat..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards