lady E

Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Filmer!

Av evelyn dahl - 8 september 2014 21:30

Jupp sett på lite filmer idag och ja här är lite om vad jag tycker om dom.

Film 1. Noah

Kan säga att denna film var si och så fanns vissa scen som kunde göras bättre och sen får man en tanke att vi borde ta bättre hand om naturen!
Sen bussar det också hur vi människor förstör och bara tänker på oss själva vilket jag tycker vi gör idag jag gör det med!
Kan också säga att den är mycket annorlunda en den vanliga Noah vi känner till ;)

Film 2. Maleficent


Denna film ville jag se så fort jag såg trailern jag bara måste se!
Och kan säga att Angelina gör ett strålande jobb som maleficent.
Men denna film är både vacker och spånade och man ser sidor man inte läst eller sett tidigare av maleficent.
Det är vissa delar då effekterna är överdrivna eller själva scenen men älskar filmen ändå!
En riktigt mysig och den visar mycket känslor och kärlek så ja det är en film att se :)

Film 3. How to train Your dragon.

Jag gillar tandlöse han är bara så söt och ja vem skulle inte villa ha honom liksom xD
Denna film satt jag liksom och räknade ner och ja det var värt det filmen var otroligt vacker och alla nya drakar man fick se!
Och hur mycket alla i filmen förändrats! Det fanns också mycket känslor i den både sorg, glädje, och ilska. En del önskade jag inte skulle hända satt och hoppades att det skulle bli bra visst ett lyckligt slut var det ju det är det alltid men det var något som fattades tyvärr.
Men jaja filmen var bra!

Film 4. Bad neighbours

Denna film är komisk kolla bara trailern men kan säga att den är seg i början så du fick vänta ett tag innan det roliga och coola började.
Sen var den också lite skum absolut i början jag blev typ wtf!
Men en kul film är det skrattade riktigt mycket även om vissa delar var överdriva xD

Film 5. Robocup

Det finns en äldre version av denna film allt stämmer så klart inte med det är typ samma story bara att effekterna är lite bättre och film kvalitén!
Den är en rätt så tuff film och man kan både bli lite äcklad av vissa scener. Men filmen är bra älskar handlingen och det bra jobbet skådespelarna gör!
Filmen har tuffa scener som också kärlek!

Film 6. 300 Rise of the empire

Detta är alltså den nya 300 filmen kan säga att den är samma som första filmen blodig och mörk med olika blod bad. Tyvärr tyckte jag faktiskt att denna film var sämre en den första kanske för att man inte hade this is Sparta xD
Haha nja det var mer handlingen.
Men den är värd att se på.

Film 7. Oculus

En spegel film varning för er som har spegel fobi!
Ville verkligen se denna då den kom ut och när jag såg den så var den ja inte lika läskig dom jag trodde och ja den var tråkig och ibland fattade jag i alla fall inte vad som hände :/
Den hade dock bra musik var bra filmad och inga dåliga effekter osv.

Film 8. Frankenstein

Denna film lovar jag er är inte som de andra Frankenstein filmer ni sett.
Handlingen är annorlunda.
Effekter behövs jobba med men älskar själva historien man fastnar för den eller i alla fall jag!
Väldigt mycket fight scener osv!

Film 9. Paranormal activity the marked once

Kan säga att jag har aldrig liksom tycket att de här filmerna varit läskiga.
De är bra gjorda det håller jag med om men läskigare kunde de ju vara.
Denna är dock annorlunda en de första. Det är inte en stor familj och sen hände grejer riktigt fort men annars samma sak någon blir bistat skumma saker händer med mera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards