lady E

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2015

Promenad med Linda!

Av evelyn dahl - 22 augusti 2015 22:27

blev inget hallagården ska kanske ditt imorgon istället!
Först var Lasse här och pratas emed oss. Innan han gav sig av. Efter det kom Linda och vi gav oss ut på promenad! Gick till sjön men innan det utforskade vi en del skog! Vi gick över nerfallna träd och kom på en annan stig och det var svårt att ta sig till den stigen. Vi små snubblade och rev oss en del xP vi följde stigen som det nyligen varit en häst på. vi gick ett tag innan jag börjad erkänna igen mig och ja det var ställen jag var på då kira var valp!
Vi åt lite blåbär och hallon pratade och hade kul. :) sedan klättrade vi upp och kollade en skogs dunge elelr mer skog på liknade små kulle gjord av sten. Kan säga det var otroligt vackert! Man kom up och wow kom ur munen på en! Vi var där ett tag gick runt och utforskade innan vi klättrade en och gick mot sjön! Både Linda och jag rev oss igen på grenar xP
När vi var vid sjön njöt vi av det kalla vattnet över fötterna och hade det trevlig! Solade för det mesta! :)
På vägen hem fotade vi kor och kalvar. Och vi fick allt våra små skratt! :)
Efter det tog vi en paus vid ödetorpet för att vila i skuggan och dricka vatten. Trodde bonden hade hämtat höbalarna för de körde en del vid lagården men tyvärr var de kvar. Så träningen med kira får vänta! Efter vi vilat klart så var det bara att fortsätta hemåt för att äta eftersom mamma hade efterlyst oss xD
Och vi var rätt hungriga ;P
Och nu ser man på bones och njuter av kvällen och man känner allt att kroppen är slut xP
Ska också tvätta såren jag fick under promenaden innan jag ska sova ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards