lady E

Alla inlägg under december 2014

Av evelyn dahl - 24 december 2014 19:50

Liten smyg titt på några få bilder jag tog idag som blev bra!

Av evelyn dahl - 24 december 2014 17:19

Varit hos mormor idag och fick julmat. Sedan fikade vi. Så klart umgicks jag med bamse sedan gick jag ut och fotade höstarna som är nära mormor och bilderna hade blivit skit ändå stod jag stilla och var så försiktig jag kunde när jag tog bilderna.... Men men finns fler gånger...

Av evelyn dahl - 24 december 2014 17:16

Hon ser ut att må bra hon känns inge svullen i magen hon har sprungit och varit igång hon har inge problem med att röra sig och ser ut att må bra men jag ska hålla koll på henne i några dagar för att vara säker.

Av evelyn dahl - 24 december 2014 06:13

Dags för mig att sova.
Mamma och pappa är nu vakna och kan vakta över min tjej!<3

Av evelyn dahl - 24 december 2014 04:59

Ja tjejen värkar bara vara trött. Kollar så klart till henne ser till att hon går lite och släpper ut henne ibland och kollar hur hon är. Hon gillar det nog inte men jag är orolig och trött men vägrar sova tills någon annan kan hjälpa mig att titta till henne.
Så spelar ett av de 2 nya pokemon spelen jag har för att hålla mig vaken!

Av evelyn dahl - 24 december 2014 02:37

Ja detta är vad jag fått en så länge iår
Smink
Lykta med ljus
Pokemon omega ruby och alpha sapphire :3
Och sedan mitt kamera stativ!

Av evelyn dahl - 24 december 2014 02:34

Det vissade sig att mamma och jag inte gömt våra paket tillräckligt bra..
Så gömma dom på en hög hylla går ej...Det vissade sig att kira och kanske tequila lyckades få tag på de paket som det var något gott i... Alltså choklad :(
Som tur så verkar hon må bra gav mig ut så fort jag kunde med henne och nu gått ungefär 1 timme.. Har klämt på hennes mage och sedan kollat hennes reflekser och ögonen andningen med mera.. Hon var iallafall pigg när vi var ute och hon hoppade och skulle busa drog lite då och då.. Så klart gick jag med henne för att se hur ja aföringen såg ut det är en viktig sak om hunden äter något dåligt men en så länge tror jag inte chokladen har tagit i..
Men Lasse säger att hon kommer klara sig. Visst inte första gången det hänt men man blir ändå orolig..

Av evelyn dahl - 23 december 2014 18:03

Alla tar jätte fina jul kort med deras hästar eller hundar med tomte kläder vill också :(

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards