lady E

Alla inlägg den 3 december 2014

Av evelyn dahl - 3 december 2014 05:48

Saknar så jävla mycket nu alltså!
Men skam nog säga att de jag saknar och tänker på mest av allt är mina älskade vänner jag bara lämnade alla de som stod där de jag verkligen kunnde lite på de som såg mig som jag var och tyckte jag var parfekt dom jag var! De ärliga och bästa som fanns!

Hatar mig så jävla mycket för de jag gjorde dom.. Att jag försvann för jag inte kom in eller för att mitt psykiska tillstånd tog tag i mig och fick mig bli rädd för allt.. Och att jag fick byta skola allt blev bara förstört.. Fan..

Av evelyn dahl - 3 december 2014 05:24

Kan nog inte säga mer en att detta förstör min sömn..
Inte sovit något på hella natten..
Ligger och har smärtor och tänker mycket.. Funderar på allt.. Vart jag är och varför.. Depp äger nog mitt liv..
Börjar allt tröttna.. Känner tyngden och smärtan i bröstet.. Ser mörkret ta mig.. Undra om jag kommer lås igen.. Mitt eget fel att jag är här.

Av evelyn dahl - 3 december 2014 01:07

Åh vilken lycka det är i mig just nu!
klarat av 3 dagar med denna smärta och nu inne på dag fyra och ja det är bara 3 dagar kvar innan jag slipper den här äckliga jävla skiten!
Har i alla fall underbara djur som ligger vid min sida och har det bekvämt.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards