lady E

Alla inlägg den 26 december 2014

Av evelyn dahl - 26 december 2014 19:31

Ja dagen har varit kort för ja jag har somnat vaknat somnat vaknat efter som jag inte mådde bra..
Men mår bättre nu hoppad det håller i sig..

Men min fina tjej är alla fall go och leker smått med sin julklapp :3

Av evelyn dahl - 26 december 2014 11:34

Ja jag lyckades ta mig ut en stund kall som fan var det men solen sken och gav en värme.. Men mår skit ush..

Av evelyn dahl - 26 december 2014 11:32

Är hungrig då jag inte äter mår illa då jag ätern känslan att spy är vid mig Helle tiden.. Ligger jag ner känns det som att jag ska somna ställer jag mig upp känns det som allt snurrar... Mår skit igen fan också... Vill må bra men så fort jag är nästan där så blir jag sjuk igen...

Av evelyn dahl - 26 december 2014 05:53

Ja vaknade man nyss och ja man har försökt somna om man jag har inte lyckats.. Så ligger i sängen kollar på youtube och sedan spelar pokemon..
Inte kommit så långt men det är nog för jag tränar dom så jävla mycket ^^'
Sedan ligger mina fina bredvid mig :3

Ovido - Quiz & Flashcards