lady E

Alla inlägg den 2 december 2014

Av evelyn dahl - 2 december 2014 23:19

Fattar inte att den är kvar!!!
Var fan 5 år sen jag var inne på bellasara och ändå kom jag ihåg mitt anv och lösen och alla mina kort jag la in finns här med!

Av evelyn dahl - 2 december 2014 23:15

Ja blivit att legat i sängen nästan hella dagen tog en dusch och fick hjälp av mamma med flätorna..
Sedan bakade hon bullar. Jätte goda vaniljkräm bullar.
Sedan såg pappa och jag på 2 the walking dead episoder så ja han börjar komma någon stans ialla fall..
Sedan såg jag på 3 av de senaste arrow episoderna.. Sedna kom jag på chivkensmoothie och att det var kanske dags att ta djuren för denna månaden och dagens djur från jul kaländern där osv..
Och nu sitter jag och fixar bilder..

Av evelyn dahl - 2 december 2014 23:05

Saknar allt dessa underbara islandshästar de är så mysiga!
Man skrattar alltid när man är med dom!<3

Av evelyn dahl - 2 december 2014 04:36

Ja.. Jag skiter verkligen i mig själv!
Har smärtor så inte har sovit på hella natten och ändå bryr jag mig mer om hundarna och katterna gav Mimmi mat när jag värmde värmpåsen fixade maten till hundarna så det ligger nu och gäser sedan tar tequila upp halva min säng och kira den andra halvan så ja jag ligger som en klump typ i mitten jag tycker att de ska ha det bra och känna sig hemma och älskade så de typ äger mig säng.. Bryr mig inte om mig själv fixade nyss medicin till mig själv osv men annars inte sovit pga inte fått plats och orolig för hundarna kira har haft mycket mardrömar på sista tiden..
Men men ska se om jag lyckas somna någon gång osv,.

[Bild]

Av evelyn dahl - 2 december 2014 01:46

Ja titta vad det har läkt fint!
Ja efter att ha gått upp 4 gånger för mig så fick jag i alla fall så det läkte tyvärr så får jag nu ett fult ärr efter det men bryr mig inte så mycket har redan så många xP

Av evelyn dahl - 2 december 2014 01:37

Åh blevit så beroende av Tokyo ghoul!!
Är en spännande serie men mycket blod osv gillar det och säger att jag längtar till säsong 2 som börjar nu i januari :D

Ovido - Quiz & Flashcards