lady E

Alla inlägg den 21 december 2014

Av evelyn dahl - 21 december 2014 02:51

Ja. Idag låg jag mesta delen i sängen. Ville inte vara med alla som var här så låg kvar i sängen vilket slutade med att jag somnade om. Sedan när jag vaknade igen så hade Linda precis kommit och hon gav mig en julklapp som jag la på ett ställe där den inte skulle gå sönder sedan gav vi oss ut på en promenad till ödetorpet och hemåt kira var väldigt pigg. Lite smått jobbig antingen drog hon mig eller så var jag tvungen att dra lite i henne då hon vägrade gå pga människor som gjorde ljud eller en bil som stannade en bit från oss.
Men hon gick finare på vägen hem.
Sedan kom mamma och pappa hem och då fick Linda sin julklapp :)
Och sedan att vi i köket och fjantade runt och åt lite mat och efter det klädde vi granen och mer fjant xD
Sedan var det filmer riktigt bra filmer :)

Ovido - Quiz & Flashcards