lady E

Alla inlägg den 7 december 2014

Av evelyn dahl - 7 december 2014 23:41

Vaknade sent.. Låg kvar i sängen och tänkte som vanligt på vad jag gör med mitt liv..
Sedan kom Ennie och Jerry så höll mig kvar i mitt rum och tyst så klart var Svea med och hon skrek och var riktigt jobbig så blev se på film på mobilen med hörlurar. Sen när de åkte kunnde jag äntligen gå ut och ja äta mat hälsa på kira och borsta henne ute och sedan duscha och ge Mimmi mat.
Inte varit mycket fixa bilder idag inte :/
Ska försöka om jag mår bättre imorgon.

Av evelyn dahl - 7 december 2014 23:38

Är grymt rädd och närvös!
Mammas kompis hus i dergeefors brinner det ligger bara 1 hus och en bro från mormor och morfar och så klart bamse!
Morbro Bosse ringde först och han jobbade så då klart han såg det först för han är på den sidan då man ser underbron! Sedan ringde mormor efter honom mamma satt ett tag i köket och hon berättade om honom och när hon sa att han gärde en rottweiler och jag träffat honom ett par gånger så började jag minnas han köpte en glass åt mig när jag var mindre och jag har lekt och myst med hens rottweiler när jag var mindre.. Och att ingen vet om de är i huset eller inte skrämmer mig tänk om han var borta och hand rottweiler var kvar.. Tänk vad hemskt det måste vara att inte kunna ta sig någonstan!
Och bamse.. Han kanske förlorar en bra kompis.
Jag hoppas att båda är okej och vid liv.!

Av evelyn dahl - 7 december 2014 02:46

Ja idag vaknade jag sent fick reda på att Ellinore hade haft kompis här Lasse hade varit här och han var också snäll och lämnade chocklad sen fick jag reda på att vi skulle hämta en lax hon mormor och morfar som mammas kompis hade fixat åt mig!
Så det blev bara fixa mat åt hundarna byta om ut med dom sen åkte vi iväg!
Så klart var jag tvungen att träffa bamse saknar honom så ju!!
Han är allt bra maffig! Och ja han är 55 kg rottweiler/ schäfer :3
Och laxen var allt också stor och kommer säkert vara god så vi fixar den!
Men nu myser jag med kira och fixar bilder och slänger upp några jag fixat på dw och de ska snart upp på bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards