lady E

Alla inlägg under december 2014

Av evelyn dahl - 26 december 2014 11:32

Är hungrig då jag inte äter mår illa då jag ätern känslan att spy är vid mig Helle tiden.. Ligger jag ner känns det som att jag ska somna ställer jag mig upp känns det som allt snurrar... Mår skit igen fan också... Vill må bra men så fort jag är nästan där så blir jag sjuk igen...

Av evelyn dahl - 26 december 2014 05:53

Ja vaknade man nyss och ja man har försökt somna om man jag har inte lyckats.. Så ligger i sängen kollar på youtube och sedan spelar pokemon..
Inte kommit så långt men det är nog för jag tränar dom så jävla mycket ^^'
Sedan ligger mina fina bredvid mig :3

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:43

Jag skulle älska att vara i narutos anime värld men älskar ju också wolf rain och pokemon sedan finns det ju Tokyo ghoul åh det blir så svårt finns så många jag skulle vilja gå in i :(

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:41

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:41

Åh älskar att se att folk kan klä ut sig och hästarna och göra roliga saker tillsammans :3
Ska själv försöka få tag på Lasse och se han kan fixa så jag kan komma ut bland hästar.

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:38

Haha kora har alltid med sig so apa :3
Hon blev alldeles slö utan den.
Ramlar den ner plockar hon upp den igen :3

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:35

Haha våra tjejer är allt trötta. Efter att varit ute på primernas och lekt i 1 timme :)

<3

Av evelyn dahl - 25 december 2014 19:34

Ovido - Quiz & Flashcards