lady E

Alla inlägg den 6 december 2014

Av evelyn dahl - 6 december 2014 06:21

Ja jag vaknade sent kände att min mage och leder inte gjorde ont men gjorde inte som jag brukar utan låg kvar i sängen sedan skulle mamma och Ellinore till optiken kolla hennes syn osv.. Och så skulle vi få främat och när de väll var här så ja hej jag är Evelyn.. Och sen jag är inte den sociala typen så ha det trevligt här för jag kommer inte vara här så gick jag.. Gillar inte mäniskor riktigt.. De är något jag slutat lita på pga mobbing och annat.. Men jag satt i alla fall i mitt rum såg på film sen var det ut med kira. Och hon var allt lycklig hoppade runt och drog en hel den brukar hon aldrig göra annars!
Sen kom Lasse så vi såg på film och några episoder av arrow ^^
Sen så fick vi tacos och Lasse berättade att han nu lagt bud på huset och får han det inte lägger han på hus numer 2 på hans lista av hus han vill ha!
Jag hoppas han får ett hus!
För jag skulle inte heller trivas i stan.. Och ja jag trivs inte där hatar att sova hos min stora syster ush.. Skogen är bäst tycker jag ^^

Av evelyn dahl - 6 december 2014 06:12

Min största rädsla är att du inte längre står vid mig sida.. Utan dig var allt så mörkt jag såg inge ljus.. Jag satt där förstörde mig själv grät mer en vad jag gör nu kände att ingen var där sen kom du in i mitt liv.. Jag började skratta leva för något kämpa för din skull för du kämpade för mig.. Visst vi har våra stunder så vi båda hatar varandra men vi älskar allt varandra!
Du har gjort mig till den jag är.. Tror inte ens jag skulle vara vid liv utan dig.. Mitt liv är mörkt men även om jag mår skit får su mig alltid att skratta.. Jag säger det igen jag kommer inte klara mig utan dog vid min sida!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards