lady E

Alla inlägg den 1 december 2014

Av evelyn dahl - 1 december 2014 17:47

Ja.. Fick fina lockar utav flätorna jag gjorde igår.
Mamma fixade hem alvedon mot smärtan även om den inte varit lika smärtsam som den var igår,, kira är jätte orolig för mig kryper när mig och knuffar mig då hon ser att jag har smärtor..
Har inte orkat fixa bilder eller videon så som jag önskat.. Får hoppas att jag klarar av det snart..
Sedan blev jag glad för Maria är också sjuk så det blir inge möte denna vecka sedan fick mamma ringa tandläkaren och flytta till någon annan dag..
Just nu iallafall ligger jag i min säng och pappa sitter i köket och pratar med Harry och Eda. Kul att se att han kan vara glad och skratta han hör det inte so ofta längre han mår nog dåligt som vi alla andra.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards