lady E

Alla inlägg den 13 december 2014

Av evelyn dahl - 13 december 2014 03:25

Detta är zita!
Hon var en så underbar och snäll hund!
Vi tog hand om henne en period och saknar henne verkligen!

När jag gick i 3:an så fick vi en ny kille i klassen det roliga var han åkte samma bus som mig så han bodde nära mig. Men det visade sig att hans mamma flyttat in hos en kille som min mamma kände. Så vi fick upp kontakten och vi åkte iväg på saker var hemma hos varandra och åt eller bara hade det kul! Ibland efter skolan. Sen blev det lite familj problem vilket händer i alla familjer! så de frågade om vi kunde ta hand om zita då och då vilket vi gjorde och jag var jätte lycklig! För jag ville verkligen ha en hund visst zita var ju inte våran hund men ja hon bodde då och då hos oss så det kändes som det.. Vi var här och där med henne och vi hade så kul hon var en så underbar och snäll hund! :')
Och vi tränade henne var med kompisar och annat det var riktigt kul!
Sen så flyttade zita. Och sen dess har jag inte sett henne..
Jag har i alla fall fått reda av mamma att hon mår bra och är vid liv!
Önskar ändå att jag skulle kunna få träffa henne igen! :)

Av evelyn dahl - 13 december 2014 03:16

Av evelyn dahl - 13 december 2014 03:15

Åh vet inte var tröjan jag har på bilden är!!!
Saknar mitt röda hår och sedan kingdom heart halsbandet tappade jag bort :'(

Av evelyn dahl - 13 december 2014 01:57

Kommer en ny arrow episod i januari!
Jag ber till Gud snälla säg att oliver lever vet att det inte kan gå men vafan utan honom är inte serien lika bra ju!!!
Snälla jag önskar och ber säg att han klarade sig!!!

Av evelyn dahl - 13 december 2014 01:52

Åh.. Sa samma sak i slutet på kungens återkomst jag vill verkligen inte att dessa filmer ska sluta.. När jag såg hobbit och fick reda på att det skulle komma en till och sen en till var jag så lycklig de är så underbart magiska filmer och man önskar bara man kunde gå där vid dom rida vi deras sida och kämpa bredvid dom!
Och veta att detta är sista filmen får mig bara att gråta jag vill inte att det ska sluta det finns så mycket mer att se ju!! Åh vill verkligen inte att det ska sluta!<33

Ovido - Quiz & Flashcards