lady E

Alla inlägg den 8 december 2014

Av evelyn dahl - 8 december 2014 17:44

Somnade inte för en vid 05.00
Sen blev man väckt vid 12.00 somnade om och vaknade vid 15.00
Sen fick jag mina isbjörnar från partylite och ja 1 saknas men ska få den imorgon.. Sen är det Örebro kanske vi vet ej om Maria är frisk en osv..
Sen var det mysa med katten och hundarna vissa av bilderna blev det något fel på som jag inte fattar varför osv..

Av evelyn dahl - 8 december 2014 04:40

Ja idag vaknade jag sent.. Gav mig ut med kira och skulle testa hur min hälsa var blev sittande gråtande mitt ute i skogen för ja min kropp och mina muskler är nu borta.. Kan inte springa i en längre period då viker sig benet och med en längre period 6 steg... Min arm orkar inte bära och lyfta mig som den gjort förr.. Mitt ben kan jag inte lägga för mycket stycka i för då börjar det skaka och sen ger det sig.. Det ända som funkar som det ska det är nog min förmåga att hitta fin svamp! Och sedan fick jag kolla kira.. Kan inte längre gå den vanliga vägen till den delen av skogen där svampen var så man måste gå över brädor väldigt dåliga brädor.. Men vi tog oss över höll bara på att ramla i och slå mig riktigt mycket men det var bara kira som blev lite blöt. Sen kom nästa problem när jag skulle lyfta mig och ge mig hemåt så ville inte mitt vänstra ben vara med mig.. Blev att ringa pappa som kunnde hämta mig.. Tur gick jag sent så han var på väg hem..
När vi Kom hem var jag i alla fall grymt trött tog knappt av mig kläderna för jag blev sittandes på golvet.. När jag tog mig till mitt rum fick jag värdens värk i benet ett bevis på att mitt ben inte har återhämtat sig och att jag tagit i för mycket med det.. Och mådde illa.. Fick knappt i mig mat idag jag mår verkligen inge bra äter 3-5 alvedon om dagen för min smärta i benet och magen sedan huvudet.. Känns som om jag aldrig blir bra...
När jag vaknade hjälpte jag pappa med hundarnas mat sedan gav jag katterna.. Pratade med pappa om mitt ben och han kollade det var lite svullet och han förklarade att jag hade tagit i för mycket.. När mamma kom hem var det hjälpa henne med varorna samma sak där fick hon kolla mitt ben.. Sedan blev det pizza till mat hem lagade pizza jätte gott även om jag har börjat få svårt att äta igen..

Av evelyn dahl - 8 december 2014 04:33

Ja idag hände inte mycket.. Hostade och låg i sängen med smärtor jag inte haft på länge.. Bestämde mig också för att slippa få de smärtorna ska jag nog ta och ha en jävla sämsta smärtsamma vecka..
Så var mycket ropa på hjälp för att ta mig till köket och till mitt rum och annat.. Längtar så tills jag blir frisk igen!!

Av evelyn dahl - 8 december 2014 04:28

Åh varför ska de vara så söta!
Varför måste jag vara en som inte kan leva utan dom???
Varför kan jag inte sluta läsa eller se på det??
Varför blir jag alltid lika rörd och tycker det är så sött!!
Ja många tycker jag är skum men tack konvent vänner för erat stöd om att yaoi är grymt sött!!! ^^

Hittade denna serie som heter ten count säger den var lite tråkig i början men när den väll började bli mer intresant kunde man inte låta bli att läsa... Ja iallafall jag ;P

Handlar om en kille som hatar folk som rör honom och tycker allt är smutsigt han tvättar sina händer flera gånger om dagen låter ingen röra honom och han bär handskar sen händer en olyka med en han jobbar för och han träffar en läkare som försöker hjälpa honom med hans problem det slutar med att de båda två får starka känslor med varandra och bara ja 1 är modig nog att säga i love you!
Men han får göra olika övningar för att över komma hans rädsla för smuts och mäniskor..
Men tyvärr har jag läst alla kapitel som finns ute så sitter nu utan något att läsa :(
Men men Den är litte som junjou romantica
För Usagi säger många gånger att han älskar misaki men misaki säger det väll 1/3 gånger men de är endå de bästa och sötaste yaoi paret i mina ögon!!

Av evelyn dahl - 8 december 2014 02:24

Mys med hundarna och läsa lite häst fakta böker! :)

Av evelyn dahl - 8 december 2014 01:25

Åh sitter och tittar på Hastnet och så står det att the walking dead gjorde ett inlägg på Twitter och så klart började jag gråta för ja det olyckliga slutet och att jag måste väntar till februari innan nästa avsnitt!!
Saknar Rick och daryl!!!
Inte kul att se om och om och om samma episoder ju vill ha nya komentarer från och se nya fina vinklar på dom!!!

Av evelyn dahl - 8 december 2014 01:22

Är så orolig att jag inte kan sova så sitter på Hastnet och kollar olika hästar.. ( ps hästen på bilden var bara något jag tycket var fin men tyvärr inget för mig) Walle är ju borta så blir ju att leta han var allt en häst jag skulle vilja ha! Träna och umgås med.. Han var vacker och en bra rasbladning för det jag ville ha honom till.
Men men hästletandet får fortsätta!
Eftersom vi inte vet om Lasse får huset eller ett av de 10 hus han har på sin lista så blir det svårt att skaffa häst..
Saknar vetkligen att vara med hästar klappa dom och ja allt med dom... Tyvärr så hjälpte inte medicinen och mitt ben måste jag kanske kolla här i veckan kolla så att plastbiten inte hävde sönder någon muskel eller liknade.. För kan inte stå på ett ben försöker jag springa ramlar jag för benet inte hänger med.. Och om jag vaknar bra denna vecka ska jag försöka ta mig ut och slita mig själv för jag vill jogga saknar att jogga så jävla mycket saknar rida med och klarar jag att jogga min runda utan att spy eller svimma efter det och utan att mitt ben viker sig då drar jag med Linda och rider islandshästar!
För ja jag har allt hjort mycket dumt mot andra...

Ja vissa av er undrar nog hur jag mår psykiskt och ja jag försöker att le och leva lyckligt men ja jag mår grymt dåligt men ska försöka dra ner på allt mitt depp här och ta det i min depritions bok istället!

Ovido - Quiz & Flashcards