lady E

Alla inlägg den 27 december 2014

Av evelyn dahl - 27 december 2014 20:49

Åh inte länge kvar tills allt börjar tokyo ghoul, the walking dead och arrow och jag sitter här och bara ber och hoppas att allt är bra med alla!

:D

Av evelyn dahl - 27 december 2014 20:47

Av evelyn dahl - 27 december 2014 20:46

Känner att jag är mycket intresserad av denna :3
Det är en av de hästar som har bra höjd och inte kostar så jävla mycket.
Men Tyvärr finns ju inte pengarna men tiden finns allt till.. Skulle allt träna och leka med den nästan hella dagen.

Av evelyn dahl - 27 december 2014 20:42

Alltså de är bara så jävla vackra jag örnar verkligen jag kunde äga en men jag tänker inte sitte på en häst som inte kan eller är gjord för det jag vill göra.. Jag vet vilka hov och benproblem denna häst ras har.. Vet också om deras rygg och gångarts problem.. Vilket är synd för det är verkligen en vacker häst en riktigt dröm häst!

Av evelyn dahl - 27 december 2014 19:58

Fotade hundarna lite idag.. Det är lite svårt eftersom jag ofta är själv eller med pappa och hon lyssnar inte när jag säger jag är redo och annat :/
Sedan har min hälsa gått upp och ner..
Lasse var också här och han skulle fira jul med Anki så klart sa jag till honom att hälsa från mig och så da han jag ska nog testa att rida giro om han är hemma. Visst jag tycker det är dumt av honom eftersom han har opererat ryggen.. Det är ju idiotiskt har man rygg eller nak problem ska man inte rida för det gör inget bättre risken är att din rygg eller make kan gå ur led.. Vet inte hur många gånger jag hört att det är farligt av läkare.
Och av andra ryttare.. Men men jag kan ju inte säga att det inte skylla vara underbart att sitta på en häst rygg igen känna rörelserna och bara ha det underbart! <3
Måste försöka hitta ett ställa och föröka ta mig ditt så jag kan rida en stund.. Var så länge sedan och kommer nog klara mig länge efter en ridtur..
Sedan blev man också utdragen av mamma.. Först var det maxi sedan arken zoo kollade efter en sele till kira men det fanns ingen i den färgen som jag ville ha tänker inte ha rosa på min tjej nej nej!
Sedan var det bil tema kollade där med och såg en orange sele som var grymt snygg bara ett problem fanns inte i koras storlek... Fann bara för mindre hundar :/
Sedan köpte vi nya koppel på dollar $tore. Och så klart fick jag en panik attack då vi var där inne folk knuffade på mig och skrek på mig slog nästan en i ansiktet då man blev knuffad.. Lyckades ta mig ut och satte mig i bilen... Och fick föröka andas ut och lunga ner mig...
Sedan har mamma bakat för ja hon ska ha ett ljus party imorgon..

Av evelyn dahl - 27 december 2014 08:22

why?
why did you do that to you?
Why you?
I feel all the pain.. you were most important person in the game.
I was mad I was so so mad!
I called you things, I yelled at you.
I said you were an idiot, i said you aren't careful...
i just hated you for doing this to me for making me do this choice..
i was just crying and screaming, i was begging you to stay alive. Begging you get healthy. i was mad at you for doing stupid things.. But i was the one who made your choice.. I was the one playing as you.. still today I cry and I cry for you, think about you almost every day.. The walking dead game is not the same with out you lee. We all whant you back!

Av evelyn dahl - 27 december 2014 04:10

Åh vad jag vill att the walking dead ska börja!! Vill så se vad som händer vill se hur fina daryl mår jag blev så orolig för honom och de andra under förra episoden..

Av evelyn dahl - 27 december 2014 04:07

Ovido - Quiz & Flashcards