lady E

Alla inlägg den 14 december 2014

Av evelyn dahl - 14 december 2014 00:35

Hittade en bild på kira då hon var 3 år tror jag för hon har varit smal i 2 år snart och ja hon ser ut som bamse i kroppen här kan inte tro att hon har sett ut så här :/
Idag är hon fin men lite mullig vinter är kallt och man behöver då allt lite fett ;)
Och sedan hittade jag en otroligt söt bild på kira och tequila :')

Av evelyn dahl - 14 december 2014 00:31

Min katt alltså xD

Av evelyn dahl - 14 december 2014 00:30

Ja vaknade vid 11.00 för att tequila dumhuvud tyckte jag just då trampade mig i magen 2 gånger och sedan satt och ylade i mitt rum.. Vid 14.12 åkte vi mot Lasse jag mådde dåligt hade ont och var inte hungrig så därför åt jag inte mycket osv.
Men maten var god och det var trevlig såg en väldigt hjärn tänkar film och tidsresor ska leta upp namnet på filmen!
Sen visste jag inte att vi skulle till Ennie jag bara jag vill hem och mamma bara vi ska inte vara här länge.. Var där 3 timmar och jag satt mesta tiden i källaren eller vardagsrummet!
När vi äntligen kom hem var det soffan i vardagsrummet hemma och vila med en filt och min underbara kira<3 innan så klart de skulle ut.. Maten måtte så mjukna för tequila har lite svårt med hård mat säger mamma men ben kan hon allt äta..

Ovido - Quiz & Flashcards