lady E

Alla inlägg under augusti 2014

Av evelyn dahl - 18 augusti 2014 21:00

Är så jävla trött på typ alla just!
Blir arg på familjen, vänner och allt för att de lovar saker och håller det inte!
Så jävla trött på det! Lovar man något ska man ju för fan hålla det ne det gör inte folk här i stan för de fattar väll inte vad de gör. Lovar jag något och sen jag kanske blir sjuk/det händer en olycka eller något då meddelar jag ju för den det! Inte säga ett ord eller inte svara den som skriver! Har i alla fall 3 som fanns här för mig idag tack underbara du, kira och fländörs<3

Av evelyn dahl - 17 augusti 2014 22:31

Ja idag har jag legat i sängen typ hela dagen en stund var ennie och Jerry här och vi fick reda på att Svea vill rida ennie blev inte glad xD
Sen gick jag ju med hundarna och så klart följde jag med pappa när han skulle handla och lämna en sak till en kompis. Sen hade vi en rådjurs mamma med 2 bäbisarna som var på våran gräsmatta då söta! :')
Men annars har jag varit i min sängen och fixat bilder osv.

Av evelyn dahl - 17 augusti 2014 00:36

Ja vaknade vid 08.34 så låg jag en stund mådde illa pga åt kvällsmat igår :/
Vid 09.56 gick jag på en lång prumenad som jag brukar jogga men inte gått på länge hade inte ätit något och mådde illa så tog det lugnt.
Fotade lite med mobilen
Sen kom Linda och heppes nya träns/schabrak/benskydd och mina strumpor kärlek liksom!!
Så Linda och jag drog till stallet och testade det nya tränset på heppe!
Gick bra han lyssnade jätte bra på det :)
Och så galopperade jag för första gången på heppe vi skulle trava men han tog galopp så ja jag blev riktigt glad :)
Sen började det så klart regna så blev att fort dra sig till stallet och skrapa av vatten från heppe när man fått att allt :')
Sen fick han stå i Emmas Box tils de skulle ut igen och då var han en liten tjuv xD
Sen när vi kom hem fanns det kräftor där <3333
Åh jag älskar kräftor!<3
Och så satt vi och såg på lite olika filmer och fixade bilder innan fina Linda åkte hem<3

Av evelyn dahl - 15 augusti 2014 23:15

Ja idag så blav det stallet och det var riktigt roligt!
Red barbacka sedan longerade vi både heppe och Emma den som gillade det mest var heppe :)
Sen red vi barbacka tillbaka osv.
Sen blev det att svampa båda hästarna för de hade arbetat bra :)
Efter set göra rent i stallet och planera schema och efter det ge dom mat innan jag gick hem :)

Av evelyn dahl - 15 augusti 2014 23:10

Sorry att jag skriver detta så sent men var grymt tött så somnade på en gång osv.
Ja det gick bra hos läkaren/pyckologan och jag ska träffa henne varje tisdag kl 15.00 tills jul.

Sen köpte jag också ett par jumpa skor jag älskar!

Av evelyn dahl - 13 augusti 2014 22:55

Blev av med en äckliga känslan få jag träffade heppe han får mig alltid att bli glad.
Man först var det Emma och ja hon gick jag riktigt bra kort på idag i alla fall i ansiktet. Det var en annan häst på vägen och det ät inte ofta det händer osv.
Sen övade vi bommar för det är inte Emma så bra på hon gillar att stanna mitt i eller ja finns videor på youtube kanalen hur det går osv om man kollar på fail hästarna!
Sen gick vi hem och tog heppe så klart var ju det royal blåa schabrakets tur tyckte jag och så snygg han blev i det. Sen körde vi lite övningar eller i alla fall försökte vilket inte. Gick super men jaja, efter det så travade jag. Ja jag travade det jag är smått rädd för att göra med heppe men han var så snäll idag och jag körde lite hårt med honom så fick han ju så klart skritta på långa tyglar hemåt och så i halsring släppte tygglarna så de liksom hängde och så styrde jag med halsringen istället, visst ibland fick jag ta tyglarna då korna var i hagen och det tycker heppe var obehagligt för inte ridit ute på jätte länge osv.
Men han var jätte duktig och så städade vi stallet lite det behövdes känndes det som!
Sen så gick jag hem tog en duch och sitter nu med bra musik och fixar bilder från idag!

[Bild]

Av evelyn dahl - 13 augusti 2014 16:07

Mötet gick väll bra förutom att jag bara ville bort.. Och att det tog så mycket på min energi! När jag kom hem och pappa hade åkt så svimmade jag nästan i hallen. Legat och sovit och bara varit deppig. Men fick reda på att lotta ska fixa så jag åker själv i taxi både hem och till skolan. Sen att jag kan komma till skolan den 26 istället för första dagen är det bara upprop och det gjorde jag förra året. Och på nästa onsdag ska jag på möte bara jag Lotta och mamma och då får jag red på mina tider och lektioner samt lärare och jag fick i alla fall reda på att jag vist inte ska läsa så mycket eng detta år och jag som gillar eng... Och i morgon är det Örebro.. Då ska jag prata om hur jag mår och mina sov problem och se vad läkaren och psykologen säger..

Av evelyn dahl - 13 augusti 2014 02:59

Kanske möte med skolan imorgon...
Rädd som fan att jag skakar och gråter.. Jag försöker allt för att glömma. Bara jag hör eller ser skolan vill jag spy... Jag vill bara hoppa av men vet att jag inte kommer att få något jobb... Jag är förstörd på grund av alla år av mobbning.

Ovido - Quiz & Flashcards