lady E

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av evelyn dahl - 6 augusti 2014 19:56

Idag var hon riktigt svår att ha reda på.
I början drog hon som fan sen var det helt plötsligt något som var läskigt så bröt tvärnit och så var typ hella turen. Så kan säga att min arm gör jävligt ont just nu.
Sen mötte jag en tjej med två hundar och ja de hon gick på ena sidan av vägen och hundarna på andra.. Riktigt bra om det kommer en bli liksom..
Men de hundarna började skälla och liksom skulle till kira med hon vägrade att gå aldrig hänt förut antingen bryr hon sig inte eller ska fram ovh leka aldrig sett Henne liksom vägra gå..
Men lyckades i alla fall få i väg henne där i från och ja då kom nästa hinder kor! Det var visst väldigt läskiga och maskinen också. Så fick lägga ner cykeln och gå fram och tillbaka och stanna så hon tittade och lärde sig att de är inte farliga!
Och ja sen cyklade jag mot grusgropen och där finns det ju rinnande vatten och gissa vem som blev glad tänkte liksom hon är nog törstig. Men han knappt reagera så hade jag tappat kopplet och någon gick som en galning i vattnet och var lycklig!
Sen så var det samma problem med korna och traktorn på hemvägen och sen tog en viss familj inte respekt ne kör rakt ut och kör så nära som möjligt!
Och så sitter andra halv fulla på gård och skriker. Så kira inte ville göra något annat en springa fortare så då blev men dragen i stället. Men hon lugnade ner sig efter en stund.. Har verkligen mycket att jobba med känner jag :/

Av evelyn dahl - 6 augusti 2014 03:36

Ja det är både tröjor och linnen jag har till nästan alla outfits!!
Behöver bara få tag på lila och rosa linne och tröjor så har jag alla snygga outfits vi har :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards